10 Şubat 2022

Unutulmaz Memleketim Cunda Adası Vasiliki Rali Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,96 TL
Yazarı: Vasiliki Rali
Çevirmen: Vasiliki Rali

Unutulmaz Memleketim Cunda Adası indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Vasiliki Rali olan ve Albatros Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Unutulmaz Memleketim Cunda Adası eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Unutulmaz Memleketim Cunda Adası ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Unutulmaz Memleketim Cunda Adası TIKLA PDF İNDİR !

Unutulmaz Memleketim Cunda Adası Yazarı Kimdir ?

Unutulmaz Memleketim Cunda Adası yazarı Vasiliki Rali 'dır. Vasiliki Rali yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Unutulmaz Memleketim Cunda Adası PDF indir oku

Unutulmaz Memleketim Cunda Adası indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Albatros Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Unutulmaz Memleketim Cunda Adası TIKLA PDF İNDİR !

Unutulmaz Memleketim Cunda Adası TIKLA PDF İNDİR !
Geçen yüzyılın başında dünya savaşları, mübadele, göç gibi felaketlerin ortasında birbirine sevdalı iki gencin, Angeliki ile Nikolas'ın Cunda Adası'nda başlayıp Midilli'ye uzanan gerçek aşk öyküsü… Unutulmaz bir aşk, unutulmaz bir memleket...
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 112

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Albatros Kitap Unutulmaz Memleketim Cunda Adası TIKLA PDF İNDİR !Unutulmaz Memleketim Cunda Adası TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Unutulmaz Memleketim Cunda Adası, Vasiliki Rali

Yorum Gönder