2 Şubat 2022

Tuncel Kurtiz-Herkes Öldürür Sevdiğini Birol Öztürk Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,0 TL
Yazarı: Birol Öztürk
Çevirmen: Birol Öztürk

Tuncel Kurtiz-Herkes Öldürür Sevdiğini indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Birol Öztürk olan ve Dokuz Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Tuncel Kurtiz-Herkes Öldürür Sevdiğini eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Tuncel Kurtiz-Herkes Öldürür Sevdiğini ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Tuncel Kurtiz-Herkes Öldürür Sevdiğini TIKLA PDF İNDİR !

Tuncel Kurtiz-Herkes Öldürür Sevdiğini Yazarı Kimdir ?

Tuncel Kurtiz-Herkes Öldürür Sevdiğini yazarı Birol Öztürk 'dır. Birol Öztürk yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Biyografi & Oto Biyografi türündedir.

Tuncel Kurtiz-Herkes Öldürür Sevdiğini PDF indir oku

Tuncel Kurtiz-Herkes Öldürür Sevdiğini indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Dokuz Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Tuncel Kurtiz-Herkes Öldürür Sevdiğini TIKLA PDF İNDİR !

Tuncel Kurtiz-Herkes Öldürür Sevdiğini TIKLA PDF İNDİR !

"Başka bir yol var mı? Başka bir düşünce, başka

bir hissiyat, başka bir felsefe var mı dünyayı bir bahçe haline getirebilecek? İnsanoğlunun insanca yaşamasını, köleliğin kalkmasını, ırkçılığın kalmamasını öven bir yol var mı?

Bir hayal dünyasında yaşıyorum belki ama ona inanıyorum.

Bir gün gerçekleşecek…"

"Edremit Ortaokulundayım… On beş yaşındayım…

Yıl 1951. Kapatılmış olan Halkevi Kütüphanesi babamın emrinde. Bütün klasikler orada. Tolstoy, Dostoyevski, Zoşçenko okuyorum ki, nasıl okuyorum! Futbol oynuyorum. Koşuyorum. Ve öyküler yazıyorum. Ben, artık

genç öykü yazarı Tuncel Kurtiz'im!"

(Tuncel Kurtiz)

(Tanıtım Bülteninden)

Tuncel Kurtiz-Herkes Öldürür Sevdiğini TIKLA PDF İNDİR !Tuncel Kurtiz-Herkes Öldürür Sevdiğini TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Biyografi & Oto Biyografi
Etiketler; Edebiyat, Biyografi & Oto Biyografi, Tuncel Kurtiz-Herkes Öldürür Sevdiğini, Birol Öztürk

Yorum Gönder