3 Şubat 2022

Melankoli-Gölge Serisi 2 Tuba Arık Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,2 TL
Yazarı: Tuba Arık
Çevirmen: Tuba Arık

Melankoli-Gölge Serisi 2 indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Tuba Arık olan ve Fantastik Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Melankoli-Gölge Serisi 2 eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Melankoli-Gölge Serisi 2 ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Melankoli-Gölge Serisi 2 TIKLA PDF İNDİR !

Melankoli-Gölge Serisi 2 Yazarı Kimdir ?

Melankoli-Gölge Serisi 2 yazarı Tuba Arık 'dır. Tuba Arık yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Fantastik türündedir.

Melankoli-Gölge Serisi 2 PDF indir oku

Melankoli-Gölge Serisi 2 indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Fantastik Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Melankoli-Gölge Serisi 2 TIKLA PDF İNDİR !

Melankoli-Gölge Serisi 2 TIKLA PDF İNDİR !

Kazanmak için kaybetmek gerekir, Yaşamak içinse ölmek!

Fegel'in planları vardı; hayalleri, seçimleri... Dünyada mümkün olacağına inanmadığı bir hayatın içine sürüklendi. Bulduğunu sandı ama kaybetti, kazandığını sandı ama yenildi. Hiçbiri bilemezdi. Oyunun amacı; binlerce yıl arayla dünyaya gelmiş bu kişileri, bir amaç uğruna bir araya getirmekti.

"Kanatsız açtım kanatlarımı. Dünyanın seyrine insan olarak daldım. Kimsenin sahip olamayacağı bir şeye sahip oldum. Mucizeye tanık oldum. Yaşadım, öldüm, tekrar doğdum. Sevdim, yandım; sevdim, yeniden yandım. Ateşimle ateşler yaktım, acımla acılar kattım kalplere, ölümümle ölümü tattırdım.

Ve küçücük kalbimle bir adamın aşkına sığındım. Bir yürekten çıktım, diğer yüreğe taşındım."

(Tanıtım Bülteninden)
Melankoli-Gölge Serisi 2 TIKLA PDF İNDİR !Melankoli-Gölge Serisi 2 TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Fantastik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Fantastik, Melankoli-Gölge Serisi 2, Tuba Arık

Yorum Gönder