6 Şubat 2022

Bu Filmin Kötü Adamı Benim Murat Gülsoy Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 22,1 TL
Yazarı: Murat Gülsoy
Çevirmen: Murat Gülsoy

Bu Filmin Kötü Adamı Benim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Murat Gülsoy olan ve Can Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bu Filmin Kötü Adamı Benim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bu Filmin Kötü Adamı Benim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bu Filmin Kötü Adamı Benim TIKLA PDF İNDİR !

Bu Filmin Kötü Adamı Benim Yazarı Kimdir ?

Bu Filmin Kötü Adamı Benim yazarı Murat Gülsoy 'dır. Murat Gülsoy yazdığı bu eserle Yunus Nadi Ödülleri almıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Bu Filmin Kötü Adamı Benim PDF indir oku

Bu Filmin Kötü Adamı Benim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Can Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bu Filmin Kötü Adamı Benim TIKLA PDF İNDİR !

Bu Filmin Kötü Adamı Benim TIKLA PDF İNDİR !
"Uzak geçmişten süzülüp gelen 'Neşideler Neşidesi'ydi Gaye. Ben, eski, mutlu bir Amerikan filmi; Kahramanlarının aptallık derecesinde saf ve iyi niyetli oldukları o stüdyo filmlerinin sahte yağmurlu sokakları kadar içli, aşk dışında hiçbir seçeneğe yüz vermeden korkusuzca sigara içen jönleri kadar kararlıydım. Gözkaraydım. Aynaya baktığımda tanınmayacak kadar değişmiş olduğumu gördüm. Gaye bana baktığında ne görüyorsa o olmuştum. Başka insanlarla yaşarken varlığını hissettiğim kuşkulardan örülmüş o şeffaf duvarın eriyip gittiğini hissetmiştim. Kendimi... Şu evrende yapayalnız olmadığımı... Şu anlam veremediğim hayatın içinde zavallı bir nokta olmadığımı... Hissetmiştim."

Günahlar zamanaşımına uğrar mı? Suçlar belki... ama günahlar? Kendine biçtiği rolü oynadığı mutsuz evliliğini -kendine rağmen- sürdüren ve üçlü bir aşk ilişkisinde İzzet ile Gaye'nin yanında geçmişini arayan başarısız bir yazar: Önder; aynı mutsuz evlililkten -geçerli bir yolla olmasa da- sıyrılmaya çalışan Defne; dört kişinin yaşamını değiştiren garip bir intihar. Mahkum edildiğimiz yüzeysel hayatların dibinden akan karanlık suların sesine kulak veren bir psikolojik roman. Türkiye'de, şehirde erkek olmanın alçaklığını ve yüceliğini baba figürüyle hesaplaşarak sorgulayan Murat Gülsoy, sıradan kötülüğün sırlarını arıyor.


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 280

Baskı Yılı: 2015


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 189

Baskı Yılı: 2004


Dili: Türkçe
Yayınevi: Can Yayınları Bu Filmin Kötü Adamı Benim TIKLA PDF İNDİR !

15.07.2010

Acımasız Bir Hesaplaşma Romanı

Murat Gülsoy'un öykülerini okumadım ama romanlarından bazılarını okudum. Sürükleyici ve derinlikli yazıyor. Birçok konuyu işlemesine rağmen hiç sıkmıyor; heyecanla kendinizi kitabın sonunda buluveriyorsunuz. Beni bu romanında en çok etkileyen bir insanın kendi hayatını yazıyor gibi hatırlamasının yarattığı korkunç yüzleşme oldu.

Bu Filmin Kötü Adamı Benim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Bu Filmin Kötü Adamı Benim, Murat Gülsoy

Yorum Gönder