10 Şubat 2022

Babam İflas Edince Asude Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,2 TL
Yazarı: Asude
Çevirmen: Asude

Babam İflas Edince indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Asude olan ve Ephesus Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 464 sayfalık Babam İflas Edince eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Babam İflas Edince ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Babam İflas Edince TIKLA PDF İNDİR !

Babam İflas Edince Yazarı Kimdir ?

Babam İflas Edince yazarı Asude 'dır. Asude yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Babam İflas Edince PDF indir oku

Babam İflas Edince indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ephesus Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 464 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Babam İflas Edince TIKLA PDF İNDİR !

Babam İflas Edince TIKLA PDF İNDİR !

Her şeyinizin elinizden alınacağını söyleseler ne yapardınız?
Bir çare arardınız elbette.
Ben de öyle yaptım. Çaremi buldum…
Ya da belamı!

Lüks markalar, bitmeyen alışverişler, süslü kıyafetler, yüksek topuklar… Güzelliğimi tamamlayan bu şeyler, hayattaki tek önceliğimdi. Zengin babam sayesinde istediğim her an onlara sahip olabiliyordum ve her şey mükemmeldi.

Sonra bir anda babam iflas etti! Nefes almamı sağlayan markalarım ellerimden kayarken, ailem düşmeden önce bana bir halat uzattı. Murat Arsever'i…
O zengin, yakışıklı, harika ve biraz cimri adamı…

Murat'la evlenirsem lüks hayatıma devam edebilirdim. Onunla evlenmeliydim…
İşte bu kadar basitti...
Ya da değildi!

Çünkü biz, paranın iki yüzü kadar farklıydık…
Murat amaçları, değerleri, kuralları olan, dediğim dedik biriyken; benim tek amacım lüksümü sürdürecek zengin bir kocaydı.
Ben onu tanıdıkça ona âşık oldum. Oysa Murat, beni tanıdıkça benden nefret etti.

En göz alıcı vitrinleri sollayıp kalbimdeki mağazaya krallığını kuran bu adama aşkımı kanıtlamam ve onun da beni sevmesini sağlamam gerekiyordu.
Gardırobum için… Hayatım için…
En çok da kalbim için…

(Tanıtım Bülteninden)

Babam İflas Edince TIKLA PDF İNDİR !

15.11.2019

HARİKA

tek kelimeyle harikaydı yüzünde bir tebessümle bitirebileceğin bir kitap marka merakı biraz fazla ama onun haricinde çok güzledi 2 günde bitirdim elimden bırakmak istemedim :)


15.03.2019

mükemmel

son zamanlarda okuduğun en güzel kitaptı bir günde bitirdim. kahkahalarla güldüm.eğlenerek okudum ve bitmesin istedim.


13.03.2019

Asude'nin bütün kitapları çok güzel

Çok güzeldi

Babam İflas Edince TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Babam İflas Edince, Asude

Yorum Gönder