8 Aralık 2021

Öykü Yazma Teknikleri Salih Bolat Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 17,25 TL
Yazarı: Salih Bolat
Çevirmen: Salih Bolat

Öykü Yazma Teknikleri indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Salih Bolat olan ve Varlık Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Öykü Yazma Teknikleri eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Öykü Yazma Teknikleri ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Öykü Yazma Teknikleri TIKLA PDF İNDİR !

Öykü Yazma Teknikleri Yazarı Kimdir ?

Öykü Yazma Teknikleri yazarı Salih Bolat 'dır. Salih Bolat yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Edebiyat İnceleme türündedir.

Öykü Yazma Teknikleri PDF indir oku

Öykü Yazma Teknikleri indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Varlık Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Öykü Yazma Teknikleri TIKLA PDF İNDİR !

Öykü Yazma Teknikleri TIKLA PDF İNDİR !
Son yıllarda ülkemizde "Yaratıcı Yazarlık" üzerine
yayımlanan çeşitli kitaplara, bazı üniversitelerimizde
verilen derslere ve seminerlere karşın, bu alandaki
boşluk henüz kapanmış değil. Salih Bolat'ın hazırladığı
Öykü Yazma Teknikleri, bu boşluğun kapanması yönünde
önemli bir adım; genç yazarlar için bir kaynak kitap ve
yazma sanatı üzerine düşünen, edebiyatla ilgilenen
herkesin ilgisini çekecek bir çalışma...



Sayfa Sayısı: 240

Baskı Yılı: 2005


Dili: Türkçe
Yayınevi: Varlık Yayınları Öykü Yazma Teknikleri TIKLA PDF İNDİR !

04.01.2015

Yazar Nerede Yaşıyor...

Kitap hakkındaki eleştirilere bakmamıştım, şimdi eleştiri yazmak için girince gördüm. Daha önce okumuş olsaydım kesinlikle kitabı almazdım, iade edeceğim zaten.
Öncelikler yazara kullandığı dil (!) açıcısından nerede yaşadığını soracağım. Hiç kusura bakmasın da, kendisi ne dediğini anlıyor mu acaba?
Saçma sapan kelimeler. Durmadan ÿ"salÿ"lıyor arkadaş. Kendisine iyi ÿ"sallanmalarÿ" dilerim. Görüngesellikleri ona bırakıyorum. Saçmalık!..


03.11.2006

Ucube

Kitap, dil açısından tam bir ucube. Hangi dilde yazıldığını çözebilsem o dilin lugatıyla okuyacağım. O da meçhul. Yazar belki de kendi uydurmuş olduğu tamamen köksüz kelimelerle birşeyler anlatmaya çalışıyor fakat Türkiye´de kimse anlar mı bilmiyorum. Ben anlayamadım.

Öykü Yazma Teknikleri TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Edebiyat İnceleme
Etiketler; Edebiyat, Edebiyat İnceleme, Öykü Yazma Teknikleri, Salih Bolat

Yorum Gönder