8 Aralık 2021

Ben Böyle Düşünüyorum! Demekle Olmuyor Alev Alatlı Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,2 TL
Yazarı: Alev Alatlı
Çevirmen: Alev Alatlı

Ben Böyle Düşünüyorum! Demekle Olmuyor indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Alev Alatlı olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ben Böyle Düşünüyorum! Demekle Olmuyor eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Böyle Düşünüyorum! Demekle Olmuyor ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Böyle Düşünüyorum! Demekle Olmuyor TIKLA PDF İNDİR !

Ben Böyle Düşünüyorum! Demekle Olmuyor Yazarı Kimdir ?

Ben Böyle Düşünüyorum! Demekle Olmuyor yazarı Alev Alatlı 'dır. Alev Alatlı yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Edebiyat İnceleme türündedir.

Ben Böyle Düşünüyorum! Demekle Olmuyor PDF indir oku

Ben Böyle Düşünüyorum! Demekle Olmuyor indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Böyle Düşünüyorum! Demekle Olmuyor TIKLA PDF İNDİR !

Ben Böyle Düşünüyorum! Demekle Olmuyor TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

"Ben böyle düşünüyorum!" demekle olmuyor. Yıllar var ki, "münazara" sözcüğü dilden düştü. "Safsata" sözcüğü ise her nedense yobazlıkla özdeşleştirildi, batıl inanç anlamında kullanılır oldu. Oysa akıl yürütme yetisinin hatalı kullanımı anlamına gelir, bir yöntem sorunundan ibarettir, safsata.

Dinle, imanla, inançla ilgisi yoktur. Başta Türkçenin kötü kullanımı olmak üzere, eksik bilgi, önyargı, duygusallık, acelecilik, özensizlik, aşırı genelleme, duygu sömürüsü gibi nedenlerden kaynaklanır.

Safsata kural olduğunda, konuşanlar birbirini duymaz olurlar. Kısır ortamı dolaylı karalama, sahte açmaz, tecahülü arifane, felaket tellallığı, girift soru gibi laf cambazlıkları doldurur.

Gece gündüz televizyondan, basından, siyasilerden, hatta maalesef yakınlarınızdan yayılan temelsiz ahkâmın farkında olmamanız mümkün değil. Öyleyse, sorgulayın. Başta konuştuğunuz Türkçe olmak üzere, fikirlerinizi, tercihlerinizi, size söylenenleri ya da duyduklarınızı illa ki sorgulayın. Bıkmadan, üşenmeden, yılmadan sorgulayın. Sosyal medya münazaraya el veren bir mecra değildir, twite laf yetiştirmekle kaybedeceğiniz zamanı mesela "ad hominem" safsata nedir, onu öğrenmeye ayırın. Öğrenin ki, arkanızı dönüp gideceğiniz zamanı doğru kestirebilesiniz. Kendiniz yapıyorsanız da, yapmayın. Ağzınızdan çıkanı kulağınız duysun.

Editör: Mehmet Said Aydın

Ben Böyle Düşünüyorum! Demekle Olmuyor TIKLA PDF İNDİR !Ben Böyle Düşünüyorum! Demekle Olmuyor TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Edebiyat İnceleme
Etiketler; Edebiyat, Edebiyat İnceleme, Ben Böyle Düşünüyorum! Demekle Olmuyor, Alev Alatlı

Yorum Gönder