28 Aralık 2021

Kendimden Biri Değilim Veysi Erdoğan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,0 TL
Yazarı: Veysi Erdoğan
Çevirmen: Veysi Erdoğan

Kendimden Biri Değilim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Veysi Erdoğan olan ve Ve Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, 104 sayfalık Kendimden Biri Değilim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kendimden Biri Değilim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kendimden Biri Değilim TIKLA PDF İNDİR !

Kendimden Biri Değilim Yazarı Kimdir ?

Kendimden Biri Değilim yazarı Veysi Erdoğan 'dır. Veysi Erdoğan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Kendimden Biri Değilim PDF indir oku

Kendimden Biri Değilim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ve Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, 104 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kendimden Biri Değilim TIKLA PDF İNDİR !

Kendimden Biri Değilim TIKLA PDF İNDİR !

Daldığım kök indiğim yaprak sustuğum sebep için
Suyu büyüttüm nergisi açtım kimse değilim

Bir vakitler çok uzun zaman önce evvelden beri
Henüz sureti yokken azalan ellerimin
Henüz gecenin karnına düşmemişken
Belki biraz daha yürürüm diye çıktığım bu dünya
Belki biraz kendimde kaldım belki çok defa
Adını unutmuş bir ağrıda eğri durdum
Boynumu kâğıda sürdüm uzandım oraya
Yazdıkça inledim yazdıkça bu azaptır diledim
Alnımın atlasında dolaştım belki bir yüzyıl
Gölgeme indim gövdemi seyrettim harcımı döktüm
Döndüm kendi pergelimle çizdim dilimin çemberini
Kumaş verdim mürekkebe suya terziydim

Dedim üzerimde taşıdığım bu ten benim değil
Dedim değilim kendimin içinde bir kimse

(Tanıtım Bülteninden)

Kendimden Biri Değilim TIKLA PDF İNDİR !

28.09.2020

Harika

İlk kitabını severek ve defalarca okduğum yazarın yeni şiirleri için çok heyecanlıyım

Kendimden Biri Değilim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Kendimden Biri Değilim, Veysi Erdoğan

Yorum Gönder