27 Aralık 2021

Kaptanın Teknesi Sezgin Kaymaz Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 25,35 TL
Yazarı: Sezgin Kaymaz
Çevirmen: Sezgin Kaymaz

Kaptanın Teknesi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Sezgin Kaymaz olan ve İletişim Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kaptanın Teknesi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kaptanın Teknesi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kaptanın Teknesi TIKLA PDF İNDİR !

Kaptanın Teknesi Yazarı Kimdir ?

Kaptanın Teknesi yazarı Sezgin Kaymaz 'dır. Sezgin Kaymaz yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Kaptanın Teknesi PDF indir oku

Kaptanın Teknesi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İletişim Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kaptanın Teknesi TIKLA PDF İNDİR !

Kaptanın Teknesi TIKLA PDF İNDİR !
"Gelirken, ne kadar gerçeküstü varsa, hepsini beraberinde getirdi 'O'...'O'...Vakitle birlikte, vakitlice gelen...Hayatımı allak bullak eden, sonra da ortalığı bana toplatan...Bir kapı aralandı üç gün önce ve 'O' girdi hayatıma...Güneş kadar yakıcıydı, buz gibi don...Deprem kadar yıkıcıydı, tufan gibi bir son...'O'ydu hepsi de...Ruhumun tufanı, tufanımın Nuh'uydu...Kim, benim sandığım 'ben' olmadığımı öğretebilirdi bana?...Vakti, bir kılıç gibi kuşanan kim olabilirdi?...Kimdi, hiç tanımadığım halde, hep beklediğim?...Sarı gözlü, kara giysili, o yakışıklı kimdi?...'O'ydu elbette!"Üniversiteli öğrenci hayatının sebepsiz bir neşeyle anlamsızlık buhranları arasında gidip gelen olağanlığı içinde bir "kafa kızlar" muhabbeti... Ve bu olağanlığın tepesine düşen olağanüstü bir aşk hikayesi - üç günlük bir şey... Sezgin Kaymaz'dan, şenşatır anlatılmış bir gündüz düşü daha...



Sayfa Sayısı: 331

Baskı Yılı: 2002


Dili: Türkçe
Yayınevi: İletişim Yayıncılık Kaptanın Teknesi TIKLA PDF İNDİR !

10.03.2014

başka boyut

Sezgin Kaymaz ın tüm kitaplarını okudum. Hepsi beni derinden vurdu. hepsi birbirinden muhteşem. Ama özellikle kaptanın teknesi beni ayrı bir etkiledi. Mıhlandım kaldım sonunda. Diğer kitapları da aynı etkiyi verir Kaymaz´ın ama Kaptanın teknesi farklı


12.07.2007

Süper

Olağanüstü bir roman. Kesinlikle herkese tavsiye ederim arkadaşlar lütfen okuyun bu kitabı. Sonunda insanı resmen bitiriyor. Böyle bir romanı daha önce kimse yazamadı. Sezgin Kaymaz'ın diğer kitaplarını okumadım ama kaptanın teknesinden daha iyi olacağını zannetmiyorum. Umarım yanılırım. Okuduğum en dehşet kitap.


08.06.2005

Sezgin Kaymaz..

Hayran olunacak 5 kitap. Hayal gücüne, yazı diline, kurguya hayran olacaksınız. Uzun Harmanlarda Bir Davetsiz Misafir, Geber Anne, Kaptanın Teknesi, Lucky, Geber Anne, Zindankale..   Mutlaka okumalısınız..

Kaptanın Teknesi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Kaptanın Teknesi, Sezgin Kaymaz

Yorum Gönder