20 Aralık 2021

Bit Palas Elif Şafak Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 28,6 TL
Yazarı: Elif Şafak
Çevirmen: Elif Şafak

Bit Palas indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Elif Şafak olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bit Palas eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bit Palas ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bit Palas TIKLA PDF İNDİR !

Bit Palas Yazarı Kimdir ?

Bit Palas yazarı Elif Şafak 'dır. Elif Şafak yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Bit Palas PDF indir oku

Bit Palas indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bit Palas TIKLA PDF İNDİR !

Bit Palas TIKLA PDF İNDİR !


Bazı romanlar bittiklerinde başa dönüp ilk sayfaları tekrar okumak istersiniz. Romanı birkaç günde okusanız bile, sanki ilk sayfaları okuyalı aylar, hatta yıllar geçmiş gibi, nasıl ve nerede başladığını anımsamakta zorlanırsınız.
İşte Elif Şafak'ın Bit Palas romanını bitirdikten sonra bunları hissettim ve tekrar başladım okumaya…
Asuman Kafaoğlu Büke / Cumhuriyet Kitap


Edebi ve yazınsal başarısı, Türk kimliğini ve ülkenin tarihine yaklaşımını edebiyat yoluyla yeniden tanımlamayan genç kuşak yazarlar arasında Şafak'ı temsilci olarak öne çıkarıyor...
Bu roman enerji dolu ve gizemli bir yolculuğa davet ediyor insanı; tutkuyla, gülmeceyle ve Türkiye'ye dair bir dolu fotoğraf karesiyle...
The Independent


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 384

Baskı Yılı: 2015


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 307

Baskı Yılı: 2009


Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan Kitap

Bit Palas TIKLA PDF İNDİR !

31.05.2020

bit palas* bonbon apt.

Canlı ve çağ içi karakterlerin, eğlenceli, su gibi akıcı diliyle harmanlandığı roman. Elif Şafak, öylesine sarıyor ki biz okuyucuyu sanki bonbon Palas'ta oturanlardan biriyiz ancak roman bitince gerçek hayatımıza dönüyoruz. Büyülü gerçeklik bu olsa gerek.


06.02.2019

bit palas

Nerden başlasam, nasıl anlatsam...Keşke Elif Şafak kadar maharetli olsam da bir çember yaratsam...Gerçeğin yatay çizgisi ile yalanın dikey çizgisini birbirine lehimleyip, kusursuz bir öykü çıkarsam...Zamanlar, mekanlar, hikayeler ve karakterler şüphesiz çok güzel ve masalsı idi; ama en güzeli kitabın ahengi ve melodisiydi... Sanki en sevdiğim şarkıyı dinler gibi okudum bu kitabı; takılmadan,sıkılmadan ve hatta eşlik etmek ister gibi..."Neden bu kadar seviyorum bu kadının öykülerini?" sorumun cevabını verdi bana bu kitap. Umarım, daha uzun seneler Elif Şafak'ın kaleminden böyle ahenkli hikayeler dinleme şansımız olur...


18.08.2010

Digerleri gibi degil

Elif Safak'in tum kitaplarini okumus ve begenmis biri olarak Bit Palas'da bayagi zorlandim diyebilirim. Benim ruhumu cok fazla yakalayamadi. Ayni apartmanda yasayan insanlarin hikayelerinin anlatildigi kitapta fazla daginiklik hissettim ben... Siyah Sut ya da Baba ve Pic gibi degildi benim icin.

Bit Palas TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Bit Palas, Elif Şafak

Yorum Gönder