29 Kasım 2021

Hz. İnsan Dücane Cündioğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,0 TL
Yazarı: Dücane Cündioğlu
Çevirmen: Dücane Cündioğlu

Hz. İnsan indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Dücane Cündioğlu olan ve Kapı Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Hz. İnsan eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hz. İnsan ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hz. İnsan TIKLA PDF İNDİR !

Hz. İnsan Yazarı Kimdir ?

Hz. İnsan yazarı Dücane Cündioğlu 'dır. Dücane Cündioğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Hz. İnsan PDF indir oku

Hz. İnsan indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kapı Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hz. İnsan TIKLA PDF İNDİR !

Hz. İnsan TIKLA PDF İNDİR !
Nuh gemisine almadı beni; tektim çünkü.
Elendim ve elenişim sırrını sulara gömdüm.
Sahilsizdim. Hakikat gibi.
Bir türlü göremedi dünya, ben bir hakikat idim.

Hakikat niçin hep yaşlı, niçin hep ıslak
Kavrayan mısın kavranan mı?
Delilik özgürlüktür
Kelbin kalbe secdesi
Hayy'dan gelen hû'ya gider
Hz. İnsan'ın tevazusu
Hep tevazu
Hikmet ve cinsellik
Sana benden kalan ne?
Bilmek niçin ıstırap verir?
Boşa konuşabilirsin, ama boşu konuşamazsın



Sayfa Sayısı: 124

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kapı Yayınları Hz. İnsan TIKLA PDF İNDİR !Hz. İnsan TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Hz. İnsan, Dücane Cündioğlu

Yorum Gönder