29 Kasım 2021

Hasar Ayini Seyyidhan Kömürcü Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,4 TL
Yazarı: Seyyidhan Kömürcü
Çevirmen: Emir Tali

Hasar Ayini indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Seyyidhan Kömürcü olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Hasar Ayini eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hasar Ayini ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hasar Ayini TIKLA PDF İNDİR !

Hasar Ayini Yazarı Kimdir ?

Hasar Ayini yazarı Seyyidhan Kömürcü 'dır. Seyyidhan Kömürcü yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Hasar Ayini PDF indir oku

Hasar Ayini indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hasar Ayini TIKLA PDF İNDİR !

Hasar Ayini TIKLA PDF İNDİR !
Yedi vasiyetle sevdiğim her avuç zehir
Kuşandığım her harp buhar oldu
Başta özür dileyip öldürdüklerimin rahman adıyla
Sandım ki her şey bu
Sandım ki her şey terleyen telaş
Sıkılan sabır vurulan umur
Yedi farzla beni seven kızkardeşlerim
Beş şartla geçirdiğim bu cinnet
Ben ya da taş
Sen ya da recim
Biri diğerini kesin sever sandım
Dedim artık benim de kapım aralansın
Kanasın beyaz yüzümün siyah adamları
Dilerim kara bir lekeyle suç atıyım
Dilerim kara bir lekeyle suç atıyım
Bu çok çağı anladım. o da beni anlasın
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 67

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Everest Yayınları Hasar Ayini TIKLA PDF İNDİR !Hasar Ayini TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Hasar Ayini, Seyyidhan Kömürcü

Yorum Gönder