31 Ekim 2023

Uzun Sürmüş Bir Yaz - Özel Baskı Nedim Gürsel Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 22,69 TL
Yazarı: Nedim Gürsel
Çevirmen: Nedim Gürsel

Uzun Sürmüş Bir Yaz - Özel Baskı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nedim Gürsel olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Uzun Sürmüş Bir Yaz - Özel Baskı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Uzun Sürmüş Bir Yaz - Özel Baskı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Uzun Sürmüş Bir Yaz - Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !

Uzun Sürmüş Bir Yaz - Özel Baskı Yazarı Kimdir ?

Uzun Sürmüş Bir Yaz - Özel Baskı yazarı Nedim Gürsel 'dır. Nedim Gürsel yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Öykü türündedir.

Uzun Sürmüş Bir Yaz - Özel Baskı PDF indir oku

Uzun Sürmüş Bir Yaz - Özel Baskı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Uzun Sürmüş Bir Yaz - Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !

Uzun Sürmüş Bir Yaz - Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !
40. yılına özel baskısı
Resimler, belgeler, hakkında yazılanlar

Nedim Gürsel'in gerçeklerden düşlere, anılara sezdirmeden geçişleri erişilmesi güç bir ustalıktır.
-Yaşar Kemal-

Suların, doğanın yazarı Nedim Gürsel. Bilinci ve uzaya bağımlı bir bilinçaltını aynı potada eritebilen varoluşçu bir duyarlılığı, atalarından kalma ölçütlerle yargılamadan, daha derin, daha vurgulu ve daha güzel bir biçimde kullanmayı biliyor.
-Alain Bosquet-
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 208

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan Kitap Uzun Sürmüş Bir Yaz - Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !Uzun Sürmüş Bir Yaz - Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Öykü
Etiketler; Edebiyat, Türk Öykü, Uzun Sürmüş Bir Yaz - Özel Baskı, Nedim Gürsel

Yorum Gönder