29 Ekim 2023

Sesin Patlar Tenimde Kevser Atay Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,07 TL
Yazarı: Kevser Atay
Çevirmen: Orhan Suveren

Sesin Patlar Tenimde indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Kevser Atay olan ve Ozan Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sesin Patlar Tenimde eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sesin Patlar Tenimde ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sesin Patlar Tenimde TIKLA PDF İNDİR !

Sesin Patlar Tenimde Yazarı Kimdir ?

Sesin Patlar Tenimde yazarı Kevser Atay 'dır. Kevser Atay yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Sesin Patlar Tenimde PDF indir oku

Sesin Patlar Tenimde indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ozan Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sesin Patlar Tenimde TIKLA PDF İNDİR !

Sesin Patlar Tenimde TIKLA PDF İNDİR !
Ben minik bir kız çocuğuyken, düş'ün dalına yaprak olmayı öğrendim. Hep, çok çok konuşur, azar azar ölürdüm! Mevsimlerin böyle fakına vardım; geçip gitmek için gelirlermiş meğer. O kadar uç noktalara büyürdüm ki korunaksız uçurumlarda dokunulmaz çiçek olurdum, öylesine aykırı.

Yapma denilen her şeyi yaptım. Ünlemlerin uyarısına, soru işaretlerinin kaygısına, virgüllerin kısacık nefes alışına ve noktaların son oluşuna aldırış edemeyecek kadar ağır düşler besledim. Bir gerçek ne kadar güzel ve görkemli olabilirdi ki bir düşten? Doğumlardan ölümler çıkarı-yordum, eşit sonucu biz olan. Bizliğe ilk böyle adım attım.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 104

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Ozan Yayıncılık Sesin Patlar Tenimde TIKLA PDF İNDİR !Sesin Patlar Tenimde TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Sesin Patlar Tenimde, Kevser Atay

Yorum Gönder