2 Ekim 2023

Aşk Ucu Ayşenur Arvas Ağırman Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,72 TL
Yazarı: Ayşenur Arvas Ağırman
Çevirmen: Ayşenur Arvas Ağırman

Aşk Ucu indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ayşenur Arvas Ağırman olan ve Peon Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Aşk Ucu eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Aşk Ucu ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Aşk Ucu TIKLA PDF İNDİR !

Aşk Ucu Yazarı Kimdir ?

Aşk Ucu yazarı Ayşenur Arvas Ağırman 'dır. Ayşenur Arvas Ağırman yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Aşk Ucu PDF indir oku

Aşk Ucu indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Peon Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Aşk Ucu TIKLA PDF İNDİR !

Aşk Ucu TIKLA PDF İNDİR !

Şairin Notu;

1977 yılının ilkbahar kıvamındaki Ağustos'unda Van'ın Başkale ilçesinde doğdum. Başkale'de mevsimler ardarda iki tanedir. Kış, İlkbahar ve yine kış, yine ilkbahar. Üç aylık güneş sarısı için dokuz aylık kar beyazı gerekir. Bütün güzellikler üç ay izlenir ve dokuz ay gizlenir. Görmek için vaktinde bakmak ve sabretmek gerekir. Deniz mavisi ve yaprak sarısı imkansızdır oralarda.

Ben vakitsiz ama sabırla sevdim. Ben imkansızlıklar içinde sevdim.

Kar saflığında ve ilkbahar güneşi kıvamındaki bu kitabı sizlerle paylaşmaktan onur duyarım.

(Tanıtım Bülteninden)

Aşk Ucu TIKLA PDF İNDİR !Aşk Ucu TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Aşk Ucu, Ayşenur Arvas Ağırman

Yorum Gönder