2 Ekim 2023

Aşık Ölüyorum Tunç İlkman Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,23 TL
Yazarı: Tunç İlkman
Çevirmen: Tunç İlkman

Aşık Ölüyorum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Tunç İlkman olan ve Destek Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Aşık Ölüyorum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Aşık Ölüyorum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Aşık Ölüyorum TIKLA PDF İNDİR !

Aşık Ölüyorum Yazarı Kimdir ?

Aşık Ölüyorum yazarı Tunç İlkman 'dır. Tunç İlkman yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Aşık Ölüyorum PDF indir oku

Aşık Ölüyorum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Destek Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Aşık Ölüyorum TIKLA PDF İNDİR !

Aşık Ölüyorum TIKLA PDF İNDİR !

Sen bu kitabı eline alana kadar ömrümden; kaç yalnız bahar, kaç demlik çay, kaç kupa kahve, kaç saman defteri, kaç ucu kesik kalem ve kaç ihtimal tükendi, bilmiyorum. Ama içimde bir parça umut kalmış, onu da bu sayfaların arasına saklıyorum. Galiba sana âşık ölüyorum...



(Tanıtım Bülteninden)

Aşık Ölüyorum TIKLA PDF İNDİR !Aşık Ölüyorum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Aşık Ölüyorum, Tunç İlkman

Yorum Gönder