14 Eylül 2023

Yüzün Ömrümün Yarısı Ali Uğur Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 6,02 TL
Yazarı: Ali Uğur
Çevirmen: Ali Uğur

Yüzün Ömrümün Yarısı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ali Uğur olan ve İkinci Adam Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yüzün Ömrümün Yarısı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yüzün Ömrümün Yarısı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yüzün Ömrümün Yarısı TIKLA PDF İNDİR !

Yüzün Ömrümün Yarısı Yazarı Kimdir ?

Yüzün Ömrümün Yarısı yazarı Ali Uğur 'dır. Ali Uğur yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Yüzün Ömrümün Yarısı PDF indir oku

Yüzün Ömrümün Yarısı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İkinci Adam Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yüzün Ömrümün Yarısı TIKLA PDF İNDİR !

Yüzün Ömrümün Yarısı TIKLA PDF İNDİR !

Bir şiirde ne kadar saklanabilirse adın,

O kadar sakladım gözlerini yağmurlardan.

Utanarak kapattığım ışıkların arasında bir gece bir ben kaldım.

Yine dönüp sana konuştum.

Yüreğim saçlarında üşür dedim.

Ben seni hiç beyaz bir gecelikle görmedim dedim.

Görseydim ah!

Görseydim kapatır mıydım ışıkları...

Anılar biriktikçe

Hep kendine yeniliyor insan.

Ah! Bu içimizdeki alışmak duygusu,

Bir gün tutup kolumuzdan

Bir sese bir kokuya gömecek bizi.

Ve nerde beklersen bekle

Oraya geç kalacak ömür.

Her neredeysen bu gece aya bakar mısın?

Çünkü seni bana yakın hissettiren tek şey o artık.

Gözlerinin değip yatağıma indiği beyaz bir ışık,

Bütün gece yüzün olur bana.

(Tanıtım Bülteninden)

Yüzün Ömrümün Yarısı TIKLA PDF İNDİR !Yüzün Ömrümün Yarısı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Yüzün Ömrümün Yarısı, Ali Uğur

Yorum Gönder