8 Eylül 2023

Ve Aslında Bütün Senler Ben Bircan Usallı Silan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 22,75 TL
Yazarı: Bircan Usallı Silan
Çevirmen: Bircan Usallı Silan

Ve Aslında Bütün Senler Ben indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Bircan Usallı Silan olan ve Epsilon Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ve Aslında Bütün Senler Ben eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ve Aslında Bütün Senler Ben ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ve Aslında Bütün Senler Ben TIKLA PDF İNDİR !

Ve Aslında Bütün Senler Ben Yazarı Kimdir ?

Ve Aslında Bütün Senler Ben yazarı Bircan Usallı Silan 'dır. Bircan Usallı Silan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ve Aslında Bütün Senler Ben PDF indir oku

Ve Aslında Bütün Senler Ben indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Epsilon Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ve Aslında Bütün Senler Ben TIKLA PDF İNDİR !

Ve Aslında Bütün Senler Ben TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

Sen içimdesin…

Saklı bir korku,

Saklı bir sevgi,

Saklı bir hasret,

Saklı bir nefret,

Saklı bir iyilik,

Saklı bir kötülük,

Saklı bir yoksulluk,

Saklı bir zenginlik,

Saklı bir çirkinlik,

Saklı bir güzellik,

Saklı bir kıskançlık,

Saklı bir karanlık,

Saklı bir sevinç…

Çılgınlık, neşe, hüzün, ego, özgüvensizlik, ölüm, yaşam, galibiyet, yenilgi, hicaz şarkı, rüzgar, fırtına, beklenip de gelmeyen, dua, beddua, şahdamarı, bayram yeri, cehennem meydanı…

Saklı binbir duygu gibi hep içimdesin sen.

Ve aslında bütün Sen'ler Ben.

Editör:Meltem Erkmen

Ve Aslında Bütün Senler Ben TIKLA PDF İNDİR !Ve Aslında Bütün Senler Ben TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ve Aslında Bütün Senler Ben, Bircan Usallı Silan

Yorum Gönder