27 Eylül 2023

Şiirin Türk Çağlayanları - Türk Edebiyatında Tüm Şairlerimize İlk 1 İbrahim Hakkı Gündoğdu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 20,25 TL
Yazarı: İbrahim Hakkı Gündoğdu
Çevirmen: İbrahim Hakkı Gündoğdu

Şiirin Türk Çağlayanları - Türk Edebiyatında Tüm Şairlerimize İlk 1 indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İbrahim Hakkı Gündoğdu olan ve Motto Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 124 sayfalık Şiirin Türk Çağlayanları - Türk Edebiyatında Tüm Şairlerimize İlk 1 eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Şiirin Türk Çağlayanları - Türk Edebiyatında Tüm Şairlerimize İlk 1 ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Şiirin Türk Çağlayanları - Türk Edebiyatında Tüm Şairlerimize İlk 1 TIKLA PDF İNDİR !

Şiirin Türk Çağlayanları - Türk Edebiyatında Tüm Şairlerimize İlk 1 Yazarı Kimdir ?

Şiirin Türk Çağlayanları - Türk Edebiyatında Tüm Şairlerimize İlk 1 yazarı İbrahim Hakkı Gündoğdu 'dır. İbrahim Hakkı Gündoğdu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Şiirin Türk Çağlayanları - Türk Edebiyatında Tüm Şairlerimize İlk 1 PDF indir oku

Şiirin Türk Çağlayanları - Türk Edebiyatında Tüm Şairlerimize İlk 1 indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Motto Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 124 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Şiirin Türk Çağlayanları - Türk Edebiyatında Tüm Şairlerimize İlk 1 TIKLA PDF İNDİR !

Şiirin Türk Çağlayanları - Türk Edebiyatında Tüm Şairlerimize İlk 1 TIKLA PDF İNDİR !

Ben şiir dokuyordum, Yunus girdi rüyama Zorlama bırak aksın ne gelirse yaz dediHer bir kanadı kırık ozanlar geldi camaSen İbrahim Ateşi şair yanamaz dediSonra Yusuf Has Hacip yüreğiyle içimdeÇok imgeler bul çıkar, tarihleri kaz dediO, İbrahim Hakkı ki, hazretimdir, adaşımOku yaz, yaz ve oku, olmaz bizde naz dediAhmet Yesevi orda el salladı bozkırdanKadim Türk senden bekler yürek dolu tözdediMevlana oy Mevlana sema yaptı benimleBırak şu kabukları sende çok var öz dediUtandım görününce bana Kaşgarlı Mahmut

Girdim de ben rüyana söyledim kaç kez dediNedim güzelleriyle delerken mehtabınıYanık aşk türküleri çığır, söyle, gez dediAhmet Haşim geceden yakarak tüm suları.

(Tanıtım Bülteninden)

Şiirin Türk Çağlayanları - Türk Edebiyatında Tüm Şairlerimize İlk 1 TIKLA PDF İNDİR !Şiirin Türk Çağlayanları - Türk Edebiyatında Tüm Şairlerimize İlk 1 TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Şiirin Türk Çağlayanları - Türk Edebiyatında Tüm Şairlerimize İlk 1, İbrahim Hakkı Gündoğdu

Yorum Gönder