14 Eylül 2023

Kalbim De Orta Doğu'ya Dahil Hamza Gümüş Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,7 TL
Yazarı: Hamza Gümüş
Çevirmen: Hamza Gümüş

Kalbim De Orta Doğu'ya Dahil indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hamza Gümüş olan ve Sokak Kitapları Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kalbim De Orta Doğu'ya Dahil eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kalbim De Orta Doğu'ya Dahil ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kalbim De Orta Doğu'ya Dahil TIKLA PDF İNDİR !

Kalbim De Orta Doğu'ya Dahil Yazarı Kimdir ?

Kalbim De Orta Doğu'ya Dahil yazarı Hamza Gümüş 'dır. Hamza Gümüş yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Kalbim De Orta Doğu'ya Dahil PDF indir oku

Kalbim De Orta Doğu'ya Dahil indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sokak Kitapları Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kalbim De Orta Doğu'ya Dahil TIKLA PDF İNDİR !

Kalbim De Orta Doğu'ya Dahil TIKLA PDF İNDİR !

Seni tanımak mı?

Bana sorarsan: "Başıma gelmiş ya da gelebilecek en kötü şey!"

İçimdeki çocuğa sorarsan eğer (hani içimde olan şu deli çocuğa): "Son yüzyıldaki en muazzam olay" der.
Esir olan içimdeki çocuk değil, benim esir olan, içimdeki çocuğa. Onun için sevgili okur, bunlar benim değil, içimde kendisine ait bir dünya kuran şu deli çocuğun şiirleri

Benim dünyamda bana ölüm yok, kapattım bütün kapıları zamansızlık; uyduruk bir cehennemin varisi bir dünyadan sıkılıp, kendi dünyalarına sığınanların son durağı varsın dönsün dünya, artık üç yüz altmış beş günle sınırlı değil yıllarım ve yirmi dört saatten fazla ediyor günler burada.Fakat kendi dünyama da çekilsem peşimi bırakmıyor anılar.

Anılar, bilincime ektiğim intihar tohumlarıydılar, filizlendiler, şimdi ölümler biçeceğim bağrımdan.

Gülüşünü hatırladığım her an, zaman benim için Hiroşima!

(Tanıtım Bülteninden)

Kalbim De Orta Doğu'ya Dahil TIKLA PDF İNDİR !Kalbim De Orta Doğu'ya Dahil TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Kalbim De Orta Doğu'ya Dahil, Hamza Gümüş

Yorum Gönder