24 Eylül 2023

İmkansız Aşk Serüveni 1- Cadı Kız Kamuran Akdemir Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,9 TL
Yazarı: Kamuran Akdemir
Çevirmen: Kamuran Akdemir

İmkansız Aşk Serüveni 1- Cadı Kız indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Kamuran Akdemir olan ve Eftalya Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık İmkansız Aşk Serüveni 1- Cadı Kız eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. İmkansız Aşk Serüveni 1- Cadı Kız ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
İmkansız Aşk Serüveni 1- Cadı Kız TIKLA PDF İNDİR !

İmkansız Aşk Serüveni 1- Cadı Kız Yazarı Kimdir ?

İmkansız Aşk Serüveni 1- Cadı Kız yazarı Kamuran Akdemir 'dır. Kamuran Akdemir yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

İmkansız Aşk Serüveni 1- Cadı Kız PDF indir oku

İmkansız Aşk Serüveni 1- Cadı Kız indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Eftalya Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
İmkansız Aşk Serüveni 1- Cadı Kız TIKLA PDF İNDİR !

İmkansız Aşk Serüveni 1- Cadı Kız TIKLA PDF İNDİR !
AH VİNİ,BUGÜN DE MESAJ ATMADIN BANA

Cep telefonum benim hem dostum,hem düşmanımdı,
Elime alınca bana kendimi mutlu iken mutsuz hissettiren icat!
Öküz gibi facebook sayfasına bakmaktan bunalmıştım.
Ne gelen bir mesaj vardı,ne de beni canlı tutacak herhangi bir şey.
Facebook,twitter,instagram…
Bunlar sadece başkalarının güzel görünen hayatlarını sergileyen
Paylaşımlar ve fotoğraflarla doluydu. İnsanlar bol bol
İmrendiriyorlardı.Kimileri kurdukları muhteşem kahvaltı sofralarıyla
ve harikulade ev dekorasyonlarıyla, kimileri gezdikleri şahane
Yerlerle ve gittikleri konserlerle, kimileri de sevgilileri ile çektikleri öpüşe koklaşa insanı çatlatan selfielerle.
Hepsi başkasının mutluluğuydu. Hiç biri bana ait değildi bunların.
Tek işe yaradıkları şey asosyal insanları böyle bir bunalım ağının içine atmaya yarayan ağlar olmasıydı. Ağlatan ağlar…Acilen kurtulmam lazımdı yoksa delirecektim .Derken mahalleye o taşındı.
Posterden fırlamış, filmlerden hortlamış yakışıklı, içli bakışlı, iç yakışlıklı, çakma Vini kılıklı despot delikanlı.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 352

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Eftalya Yayınları İmkansız Aşk Serüveni 1- Cadı Kız TIKLA PDF İNDİR !İmkansız Aşk Serüveni 1- Cadı Kız TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, İmkansız Aşk Serüveni 1- Cadı Kız, Kamuran Akdemir

Yorum Gönder