14 Eylül 2023

Hüzn-ü Sevda Sevda Çakar Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,5 TL
Yazarı: Sevda Çakar
Çevirmen: Sevda Çakar

Hüzn-ü Sevda indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Sevda Çakar olan ve Tunç Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Hüzn-ü Sevda eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hüzn-ü Sevda ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hüzn-ü Sevda TIKLA PDF İNDİR !

Hüzn-ü Sevda Yazarı Kimdir ?

Hüzn-ü Sevda yazarı Sevda Çakar 'dır. Sevda Çakar yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Hüzn-ü Sevda PDF indir oku

Hüzn-ü Sevda indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Tunç Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hüzn-ü Sevda TIKLA PDF İNDİR !

Hüzn-ü Sevda TIKLA PDF İNDİR !

Bir oyundu hayat

Sevda'da gizli hüzün

Hüzün'de gizli sevda

Hamleler yapıldı

Hüzn-ü Sevda yazıldı

Rahmetli Barış Manço'nun

sesi doluyor kulaklarıma adım söylenince

"kara sevda dedikleri daha ne olabilir ki"

Adımı seviyorum

Adımla yaşıyorum

Kara yazım

Kara kalemim

Sevdanın kendisiyim

Hüznü seviyorum

Hüzne yazıyorum

SEVDA ÇAKAR

(Tanıtım Bülteninden)

Hüzn-ü Sevda TIKLA PDF İNDİR !Hüzn-ü Sevda TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Hüzn-ü Sevda, Sevda Çakar

Yorum Gönder