28 Eylül 2023

Gül Şafağı Mehmet Ekici Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,0 TL
Yazarı: Mehmet Ekici
Çevirmen: Mehmet Ekici

Gül Şafağı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mehmet Ekici olan ve Gülnar Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 64 sayfalık Gül Şafağı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Gül Şafağı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Gül Şafağı TIKLA PDF İNDİR !

Gül Şafağı Yazarı Kimdir ?

Gül Şafağı yazarı Mehmet Ekici 'dır. Mehmet Ekici yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Gül Şafağı PDF indir oku

Gül Şafağı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gülnar Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 64 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Gül Şafağı TIKLA PDF İNDİR !

Gül Şafağı TIKLA PDF İNDİR !

Gül Şafağı

Ufka gül şafağı düşüyor bugün,
Bülbülü lalezar, gülzar bekliyor.
Hilal sevdasıyla solan sancaklar,
Vuslat ateşine rüzgâr bekliyor.

O gül şafağında bir poyraz esti,
Hacı Bektaş dergâhında yol oldum.
Hamdım, pistim, yandım,
Taptuk Emre kapısında kul oldum.

Rüzgârı biçerken atımın yeleleri,
Tümen tümen safımda Peçenek, Uz erleri,
Dudaklarımda yanık Hun türküleri.
Bir gül şafağında Bizans kapsındayım.

Bir ses yankılandı surun burcunda:
Biraz daha, biraz daha ucuna,
Sancak sığmaz oldu bir avucuma.
Ben Ulubatlı Hasan'ım.

Bir soylu sevdanın türküsün yazdım.
Hünkâr gözü ile nazar eyledim.
Öpmeye kıymazdım civanlarımı,
Kızılelmalara mezar eyledim.

(Tanıtım Bülteninden)

Gül Şafağı TIKLA PDF İNDİR !Gül Şafağı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Gül Şafağı, Mehmet Ekici

Yorum Gönder