14 Eylül 2023

Devlet Koydum Adını Lider Erşan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,0 TL
Yazarı: Lider Erşan
Çevirmen: Lider Erşan

Devlet Koydum Adını indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Lider Erşan olan ve Papirüs Yayın yayınevinin yayınlamış olduğu, 270 sayfalık Devlet Koydum Adını eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Devlet Koydum Adını ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Devlet Koydum Adını TIKLA PDF İNDİR !

Devlet Koydum Adını Yazarı Kimdir ?

Devlet Koydum Adını yazarı Lider Erşan 'dır. Lider Erşan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Devlet Koydum Adını PDF indir oku

Devlet Koydum Adını indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Papirüs Yayın yayınevi tarafından yayınlanan, 270 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Devlet Koydum Adını TIKLA PDF İNDİR !

Devlet Koydum Adını TIKLA PDF İNDİR !

Çerkesya'dan İstanbul'a, İstanbul'dan Bitlis'e; İstiklal Savaşından Seksenlere, Çerkes atalarından torunlarına uzanan bu serüven, erkek çocuk beklerken aileye sürpriz yaparak dünyaya kız çocuğu olarak gözlerini açan, nüfus memurunun deftere yazarken, bu ad erkek adı olur, "kız çocuğu adı bulun" önerisine, babası Üsteğmen Selim'in ben koyarsam kız adı da olur "Devlet koydum adını" inadıyla deftere yazılan Bir Kadın Hakim'in hikayesidir anlatılan.

(Tanıtım Bülteninden)

Devlet Koydum Adını TIKLA PDF İNDİR !Devlet Koydum Adını TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Devlet Koydum Adını, Lider Erşan

Yorum Gönder