26 Eylül 2023

Deryaca Derya Uğur Demirhan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,0 TL
Yazarı: Derya Uğur Demirhan
Çevirmen: Meral Gök

Deryaca indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Derya Uğur Demirhan olan ve Flipper Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Deryaca eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Deryaca ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Deryaca TIKLA PDF İNDİR !

Deryaca Yazarı Kimdir ?

Deryaca yazarı Derya Uğur Demirhan 'dır. Derya Uğur Demirhan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Deryaca PDF indir oku

Deryaca indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Flipper Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Deryaca TIKLA PDF İNDİR !

Deryaca TIKLA PDF İNDİR !

Sonra içimdeki boşluk gün geçtikçe büyümeye başladı. Neydi beni mutsuz eden şey? Kendimi mutlu etmek için her şeyi deniyordum. Ne yaptıysam o boşluk kapanmıyordu.

Bir gün bir alışveriş merkezinde o doyumsuzluğumu kapatmak için alışveriş yaparken onu gördüm. Tarık karşımda bana doğru geliyordu. Göz göze geldik. Nasıl da özlemişim onu, içim bir an farklı bir duyguyla doldu. Boynuna sarılıp "seni çok özledim" demek istedim. Acaba duracak mıydı? Yoksa beni görmezden mi gelecekti? O an bunları düşünürken daha da yaklaştık. Durdu o an zaman, mekân, her şey durdu. "Merhaba," diyordu. Bense bir suçlu gibi yüzüne bile bakamıyordum. "Nasılsın?" dedi.

Ne demeliydim? "Mutsuzum aşkım, çok pişmanım ve üzgünüm. Ne olur beni affet, seni çok seviyorum" mu demeliydim? Sadece "İyiyim," diyebildim.

Ve sonra…

"Her bitiş yeni bir başlangıç olmasa, seninle geleceği konuşamazdık."

(Tanıtım Bülteninden)

Deryaca TIKLA PDF İNDİR !Deryaca TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Deryaca, Derya Uğur Demirhan

Yorum Gönder