7 Eylül 2023

Çeşm Niyazi Kara Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,35 TL
Yazarı: Niyazi Kara
Çevirmen: Niyazi Kara

Çeşm indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Niyazi Kara olan ve Mihenk Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Çeşm eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Çeşm ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Çeşm TIKLA PDF İNDİR !

Çeşm Yazarı Kimdir ?

Çeşm yazarı Niyazi Kara 'dır. Niyazi Kara yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Çeşm PDF indir oku

Çeşm indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Mihenk Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Çeşm TIKLA PDF İNDİR !

Çeşm TIKLA PDF İNDİR !
Nisan Ayının ortalarına doğruydu.
Akşam vakti geçmişi Konya'ya varmıştık. Mevlana Türbesine yakın bir yere durmuşuz.
Gözüm içerde yemekleri söylerken ben dışarı çıkmıştım.
Hz. Mevlana az ötemizdeydi. Soğuktu dışarısı.
Ziyaret edemeyecek olmanın hüznü soğuk havanın etkisini unutturuyordu. Kollarımı açtım:" Sana geleceğim, söz" dedim, sesli düşünerek…
Yola çıktık, hakikaten uzun ve ince…
Garip duygular içindeyim ne olduğunu anlamadığım.
Arabayı gidebileceği son hıza ulaştırırken bir türkü başlıyordu. "Kaşlarını eğdirirsin…"
Dedim ki: "Gözüm, bunun altısı yedisi yok mu?"
Öyle huzurlu öyle rahat bir hâl ki, yürüsem daha hızlı giderim diye geçiriyorum aklımdan.
Bana bir şeyler oluyor. Gözüm, "Kurban, uçuyorsun" dedi.
"Aşk insanı uçurur gözüm," dedim başıma gelecekleri bilemeden…

Çok sürmedi, sadece üç ay sonra Konya'daydım.
Konya'ya kadar ağladım…

Bir katre düştü yüreğime, yaktı…
Ummanın varlığından haberdar olmak, katreyi yürekte ummana çevirdi.
O, O'ndandı, O da, O'ndan…
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 196

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Mihenk Kitap Çeşm TIKLA PDF İNDİR !Çeşm TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Çeşm, Niyazi Kara

Yorum Gönder