26 Eylül 2023

Beni Neden Sevmedin? Zeus Kabadayı Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,8 TL
Yazarı: Zeus Kabadayı
Çevirmen: Zeus Kabadayı

Beni Neden Sevmedin? indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Zeus Kabadayı olan ve Hayykitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Beni Neden Sevmedin? eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Beni Neden Sevmedin? ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Beni Neden Sevmedin? TIKLA PDF İNDİR !

Beni Neden Sevmedin? Yazarı Kimdir ?

Beni Neden Sevmedin? yazarı Zeus Kabadayı 'dır. Zeus Kabadayı yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Beni Neden Sevmedin? PDF indir oku

Beni Neden Sevmedin? indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Hayykitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Beni Neden Sevmedin? TIKLA PDF İNDİR !

Beni Neden Sevmedin? TIKLA PDF İNDİR !

Vasiyetim şu…


Varsa param, hepsini bağışlayın. Vücudumda kullanılabilir ne kadar organ varsa ve kime ne yarıyorsa, dağıtın.


Ama kalbimi vermeyin.


Kalbim sadece ona ait ve hep öyle kalacak. Ben ondan başka kimseyi sevmeyeceğim, sevemem. Çünkü onun baktığı gibi bakamaz kimse bana.


İçimden hep "beni neden sevmedin" diye sordum. Durmadan sordum. Cevap bulamadım.


Olsun.


En azından ben sevdim, bu ikimize de yeterdi.


Bu bedende bu kalp sadece ona ait diyorum işte, sevmese de ona ait. Kimseye vermeyin.


Bencil olduğumu mu düşünüyorsun? Bana sorarsan o bunu hak ediyor yine de. Kimse bunu bana çok görmesin. Hayatı boyunca kimseye sevgi besleyememiş bir adamın son isteği bu.


Kalbimi ona verin. Kabul etsin.


Hak ediyor muyum bunu? Bilemem.


Belki de etmiyorumdur…



(Tanıtım Bülteninden)



Beni Neden Sevmedin? TIKLA PDF İNDİR !

02.10.2019

zaman kaybı

Bu kitap doğum günümde hediye gelmişti. Kitabın ismi bile kendi başına negatif, depresif çaprışımlar uyandırıyor. Kitaba sıcak bakmasam da kitabın puanına güvenerek okumaya başladım. 15.sayfasına kadar zor dayandım ve önerebileceğim bir kitap değil. 15. Sayfaya kadar okuduğum kısımda da ne anlam var, ne de başka bir şey. Zaman yatırımı yaptığım kitabın zamanıma değmesini isterim. Bu kitap bu kalıba uymuyor. Keyifli okumalar dileğiyle.

Beni Neden Sevmedin? TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Beni Neden Sevmedin?, Zeus Kabadayı

Yorum Gönder