26 Eylül 2023

129 Cem Şahin Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,75 TL
Yazarı: Cem Şahin
Çevirmen: Cem Şahin

129 indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Cem Şahin olan ve Kerasus yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık 129 eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. 129 ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
129 TIKLA PDF İNDİR !

129 Yazarı Kimdir ?

129 yazarı Cem Şahin 'dır. Cem Şahin yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Polisiye türündedir.

129 PDF indir oku

129 indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kerasus yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
129 TIKLA PDF İNDİR !

129 TIKLA PDF İNDİR !

OKUMAYA CESARETiN VAR MI?

Kapat gözlerini ve nefesini tut!

Acıyı en derinden hissetmeye hazır mısın?

"... Acısı sözlerine yansımıştı. Vücudunun her hücresi kanıyordu. Ona baktıkça anlıyordum; vücudundaki yaralar değil, ruhundaki yaralar yakıyordu canını. Ruhu kaburga kemiklerini kırıp, kaçmak istiyordu belki de. O anlattıkça ben de hapsoluyordum. Onunla birlikte acı çekiyordum..."

İyi bir polisiye kitap okumayı vaat eden 129, aynı zamanda insani, duyarlı ve cesur bir kadın komiserin

hayata tuttuğu aynadan yansıyanları da içeriyor...

Cem Şahin'in ilk kitabı GÖLGE'den sonra Deniz Komiser, maceralarına 129 ile devam ediyor.

(Tanıtım Bülteninden)

129 TIKLA PDF İNDİR !129 TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Polisiye
Etiketler; Edebiyat, Roman, Polisiye, 129, Cem Şahin

Yorum Gönder