4 Ağustos 2023

Zemherinden Sonra Bahar Şerif Temurtaş Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,5 TL
Yazarı: Şerif Temurtaş
Çevirmen: Şerif Temurtaş

Zemherinden Sonra Bahar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Şerif Temurtaş olan ve İzan Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, 92 sayfalık Zemherinden Sonra Bahar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Zemherinden Sonra Bahar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Zemherinden Sonra Bahar TIKLA PDF İNDİR !

Zemherinden Sonra Bahar Yazarı Kimdir ?

Zemherinden Sonra Bahar yazarı Şerif Temurtaş 'dır. Şerif Temurtaş yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Zemherinden Sonra Bahar PDF indir oku

Zemherinden Sonra Bahar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İzan Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, 92 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Zemherinden Sonra Bahar TIKLA PDF İNDİR !

Zemherinden Sonra Bahar TIKLA PDF İNDİR !

Durdum güneşe baktım
Gelecekten
Çıktım geldim sofrana
Çağıldayan sesinle
Vur yüreğimin menziline
Ey aşk…

(Tanıtım Bülteninden)

Zemherinden Sonra Bahar TIKLA PDF İNDİR !Zemherinden Sonra Bahar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Zemherinden Sonra Bahar, Şerif Temurtaş

Yorum Gönder