4 Ağustos 2023

Ben Öldükten Sonra Oku Özge Dalgıç Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,5 TL
Yazarı: Özge Dalgıç
Çevirmen: Özge Dalgıç

Ben Öldükten Sonra Oku indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Özge Dalgıç olan ve İzan Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, 122 sayfalık Ben Öldükten Sonra Oku eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Öldükten Sonra Oku ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Öldükten Sonra Oku TIKLA PDF İNDİR !

Ben Öldükten Sonra Oku Yazarı Kimdir ?

Ben Öldükten Sonra Oku yazarı Özge Dalgıç 'dır. Özge Dalgıç yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ben Öldükten Sonra Oku PDF indir oku

Ben Öldükten Sonra Oku indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İzan Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, 122 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Öldükten Sonra Oku TIKLA PDF İNDİR !

Ben Öldükten Sonra Oku TIKLA PDF İNDİR !

"Görecek günler var daha aldırma gönül aldırma…"

Sözleri tekrar ettim görecek günler var daha. Umarım iyi günlerdir. Sonuçta hayat bu. İyi ve kötü gün elbet olacaktı. Benim payıma biraz daha kötü günler ağırlıklı olarak gelmişti. Şükretmiş, direnmiş ama baş edememiştim çoğu zaman. Şimdi bir de bu olay. Otuzlu yaşlar olgunlukmuş. Acıyla olgunlaşmıyor insan. Artık sende bunu öğren hayat. Acıta acıta olgunlaşmıyoruz yok oluyoruz sadece.

(Tanıtım Bülteninden)

Ben Öldükten Sonra Oku TIKLA PDF İNDİR !Ben Öldükten Sonra Oku TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ben Öldükten Sonra Oku, Özge Dalgıç

Yorum Gönder