3 Ağustos 2023

Şiir'k Furkan Dovan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,04 TL
Yazarı: Furkan Dovan
Çevirmen: Furkan Dovan

Şiir'k indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Furkan Dovan olan ve İkinci Adam Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Şiir'k eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Şiir'k ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Şiir'k TIKLA PDF İNDİR !

Şiir'k Yazarı Kimdir ?

Şiir'k yazarı Furkan Dovan 'dır. Furkan Dovan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Şiir'k PDF indir oku

Şiir'k indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İkinci Adam Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Şiir'k TIKLA PDF İNDİR !

Şiir'k TIKLA PDF İNDİR !

Seni sevemiyorum artık. Beraber gittiğimiz yerleri unut. Hangi yağmurdan kaçarsan kaç, bana sığınma. Ben senin dudaklarının tadını, sesindeki müziği, ellerindeki beyaz rengin yağmur yağarken nasıl ıslandığını unuturum. Kim bilir, belki artık seni hiç göremem. Gözlerindeki renk ne diye bakıp, bunun cevabını bulmaya çalışamam. Gözlerindeki rengi öpmeyi düşünemem. Dedim ya; seni sevemiyorum artık.

Sevemiyorum, nefesimi tutabildiğim kadar...

''Furkan Dovan beyaz tenli bir kadının hayatındaki yokluğuna ve onun kendisinden uzakta olan varlığına isyan ediyor, inkâr ediyor, inanamıyor. Ve buna Şiir'k adını veriyor. Beyaz tenli kadının ellerindeki gizemi, bu gizemin ona verdiği sihri içinde kaldığı karanlıkta bulmaya çalışıyor. Bu karanlıkta bir ışık arıyor, beyaz bir ten, kendisine uzanacak bembeyaz bir el… Onu özlüyor, onu bekliyor ve nefesini tutabildiği kadar onu sevmiyor…''

(Tanıtım Bülteninden)

Şiir'k TIKLA PDF İNDİR !Şiir'k TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Şiir'k, Furkan Dovan

Yorum Gönder