2 Ağustos 2023

Kalbime Üç Cemre Düştü Ender Özden Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 28,0 TL
Yazarı: Ender Özden
Çevirmen: Ender Özden

Kalbime Üç Cemre Düştü indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ender Özden olan ve Dorlion Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kalbime Üç Cemre Düştü eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kalbime Üç Cemre Düştü ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kalbime Üç Cemre Düştü TIKLA PDF İNDİR !

Kalbime Üç Cemre Düştü Yazarı Kimdir ?

Kalbime Üç Cemre Düştü yazarı Ender Özden 'dır. Ender Özden yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Kalbime Üç Cemre Düştü PDF indir oku

Kalbime Üç Cemre Düştü indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Dorlion Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kalbime Üç Cemre Düştü TIKLA PDF İNDİR !

Kalbime Üç Cemre Düştü TIKLA PDF İNDİR !

Aşkla feveran edip, savrulup durdum. Can çekiştim ama sonunda hayata tutundum. Öğrendim ki, öğrenmem gerekliydi yaşamadan yaşlanılmayacağını. Yaşlanmanın fiziksel çöküş değil, bilişsel yükseliş olduğunu öğrendim. İnsan yaşadıkça değil, öğrendikçe yaşlanıyormuş. Yaşlanmak da, yaşamak da tecrübeymiş aslında. Üç beş senede yaşlandım. Denemeye, tecrübe etmeye karar verdim. Denedikçe yanıldım, yanıldıkça yeniden denedim. Yanılmalarımın yaralarıyla canım yandı, her canım yandığında bir sonrakine hazırlandım. Sonunda savaşmaya başladım, düşman da ben, müttefik de ben. Pervasızca savurdum kılıcımı önce ama yalnızca kendimi yaraladığımı anladım. Toprak kokusunda düştüm dizlerimin üstüne, çamura bulandım. Pes edecekken elini uzattı...
"Kazanmadığın bir şeyi kaybedemezsin ki!" dedi.

(Tanıtım Bülteninden)

Kalbime Üç Cemre Düştü TIKLA PDF İNDİR !Kalbime Üç Cemre Düştü TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Kalbime Üç Cemre Düştü, Ender Özden

Yorum Gönder