4 Ağustos 2023

Gözlerinden Seyrediyorum Denizi Harika Külçür Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,25 TL
Yazarı: Harika Külçür
Çevirmen: Harika Külçür

Gözlerinden Seyrediyorum Denizi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Harika Külçür olan ve Hayal yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Gözlerinden Seyrediyorum Denizi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Gözlerinden Seyrediyorum Denizi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Gözlerinden Seyrediyorum Denizi TIKLA PDF İNDİR !

Gözlerinden Seyrediyorum Denizi Yazarı Kimdir ?

Gözlerinden Seyrediyorum Denizi yazarı Harika Külçür 'dır. Harika Külçür yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Gözlerinden Seyrediyorum Denizi PDF indir oku

Gözlerinden Seyrediyorum Denizi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Hayal yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Gözlerinden Seyrediyorum Denizi TIKLA PDF İNDİR !

Gözlerinden Seyrediyorum Denizi TIKLA PDF İNDİR !

Kadın

En güzel şarkısı çoğalmanın

Hayatla bir olup yaratmanın

Çınarlar kadar köklenip

Bir o kadar dimdik

Gökyüzüne bakmanın

Susarken konuşmanın

Tutuşurken damıtmanın

Kadın

Cemreleri

Tüm siyahların

(Tanıtım Bülteninden)

Gözlerinden Seyrediyorum Denizi TIKLA PDF İNDİR !Gözlerinden Seyrediyorum Denizi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Gözlerinden Seyrediyorum Denizi, Harika Külçür

Yorum Gönder