4 Ağustos 2023

Flamingolar Yağmurda Sevişir İrfan Asil Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: İrfan Asil
Çevirmen: İrfan Asil

Flamingolar Yağmurda Sevişir indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İrfan Asil olan ve Hayal yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Flamingolar Yağmurda Sevişir eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Flamingolar Yağmurda Sevişir ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Flamingolar Yağmurda Sevişir TIKLA PDF İNDİR !

Flamingolar Yağmurda Sevişir Yazarı Kimdir ?

Flamingolar Yağmurda Sevişir yazarı İrfan Asil 'dır. İrfan Asil yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Flamingolar Yağmurda Sevişir PDF indir oku

Flamingolar Yağmurda Sevişir indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Hayal yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Flamingolar Yağmurda Sevişir TIKLA PDF İNDİR !

Flamingolar Yağmurda Sevişir TIKLA PDF İNDİR !

Bana hayatımda hiç kimse kötü çocuk demedi. kilise duvarlarına hiç kötü resimler çizmedim. pazar dualarında da hiç söz açmadım Sophie Loren'in memelerinden. İsa'yı da otuz dirhem gümüşe Kudüs valisine ben ispiyon etmedim.

(Tanıtım Bülteninden)

Flamingolar Yağmurda Sevişir TIKLA PDF İNDİR !Flamingolar Yağmurda Sevişir TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Flamingolar Yağmurda Sevişir, İrfan Asil

Yorum Gönder