3 Ağustos 2023

Ben Barok ve Diğerleri Salih Öztürk Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,5 TL
Yazarı: Salih Öztürk
Çevirmen: Salih Öztürk

Ben Barok ve Diğerleri indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Salih Öztürk olan ve Kurgu Kültür yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ben Barok ve Diğerleri eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Barok ve Diğerleri ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Barok ve Diğerleri TIKLA PDF İNDİR !

Ben Barok ve Diğerleri Yazarı Kimdir ?

Ben Barok ve Diğerleri yazarı Salih Öztürk 'dır. Salih Öztürk yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Anlatı türündedir.

Ben Barok ve Diğerleri PDF indir oku

Ben Barok ve Diğerleri indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kurgu Kültür yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Barok ve Diğerleri TIKLA PDF İNDİR !

Ben Barok ve Diğerleri TIKLA PDF İNDİR ! Sonra kelebeğe bakıp gülümsedi, "Bu seni kıskanıyor ömrü kısa!" Barok'un bu alayını umursamadı Kelebek, ömrüne ömür katan bir kahkaha koyuverdi. "Bir kelebeğin nesini kıskanacakmışım?"dedim. Kelebek Barok'a fırsat vermeden yanıtladı. "Kısa ömrünü." Ben Barok ve Diğerleri bir içsel anlatı, dünyanın bu haline tanıklık, biraz romantik, biraz gerçekçi, gerçeküstü, acımasız, kırılgan, sessiz ve gürültülü, kaskatı bir erişkin ve yaramaz bir çocuk, acı bir roman ve haşarı bir masal; ama hep dünyanın bu haline hazırlanmış uçurumuna düşerken son anda tutulacak bir dal olduğu umudu, her şeye karşın; İYİYİZ İŞTE. -Şaban Öztürk-

(Tanıtım Bülteninden)

Ben Barok ve Diğerleri TIKLA PDF İNDİR !Ben Barok ve Diğerleri TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Anlatı
Etiketler; Edebiyat, Anlatı, Ben Barok ve Diğerleri, Salih Öztürk

Yorum Gönder