3 Temmuz 2023

Zefiros - Ebedi Gençlik Rüzgarı Gülriz Sururi Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 40,81 TL
Yazarı: Gülriz Sururi
Çevirmen: Gülriz Sururi

Zefiros - Ebedi Gençlik Rüzgarı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Gülriz Sururi olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Zefiros - Ebedi Gençlik Rüzgarı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Zefiros - Ebedi Gençlik Rüzgarı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Zefiros - Ebedi Gençlik Rüzgarı TIKLA PDF İNDİR !

Zefiros - Ebedi Gençlik Rüzgarı Yazarı Kimdir ?

Zefiros - Ebedi Gençlik Rüzgarı yazarı Gülriz Sururi 'dır. Gülriz Sururi yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Zefiros - Ebedi Gençlik Rüzgarı PDF indir oku

Zefiros - Ebedi Gençlik Rüzgarı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Zefiros - Ebedi Gençlik Rüzgarı TIKLA PDF İNDİR !

Zefiros - Ebedi Gençlik Rüzgarı TIKLA PDF İNDİR !
Hayatıma annesiz bir çocukluk damgasını vurdu; erken geliştim, çok şeyi keşfetme yoluyla öğrenmek durumunda kaldım. Yüzü gülmeyen, mutsuz, umutsuz, mahzun bakışlı bir çocuk...

Arkadaşsız büyüdüm. Tiyatrocu bir ailenin çocuğu olmama karşın, tiyatroyla 12 yaşında, İstanbul Şehir Tiyatrosu'nun çocuk bölümünde tanıştım. Orada ilk defa sosyalleşmeye başladım. Artık birlikte şarkılar söyleyip dans ettiğim, rol icabı değişik duyguları paylaştığım arkadaşlarım vardı. Başroller oynadım, alkışlandım ve sonunda güldüm. "Aaa... Meğer dişleri de varmış" dediler.

Tiyatro beni bir ana gibi sarıp sarmaladı. Ne sordumsa cevapladı, öğretmekten hiç bıkmadı. Yol gösterdi, seçimde özgür bıraktı, başarınca yüreklendirdi, taçlandırdı, hatalarımın cezasını çektirdi ve bana, beni hayatın her türlü haline hazırlayan oyunlar oynattı.

Sevgiyi, aşkı, ihaneti öğrendim. Zenginliği, fakirliği tanıdım.
Seçim hep benimdi. O benim annemdi. Yol gösterdi. Geri durdu.
Seçim benimdi...
Ben insan olabilmek istedim.
İnsan olmak zordu.
Ben mutluluğu, zoru başarmakta buldum.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 424

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan Kitap Zefiros - Ebedi Gençlik Rüzgarı TIKLA PDF İNDİR !Zefiros - Ebedi Gençlik Rüzgarı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Zefiros - Ebedi Gençlik Rüzgarı, Gülriz Sururi

Yorum Gönder