3 Temmuz 2023

Geriye Aşk Kaldı Tolgahan Sönmez Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,5 TL
Yazarı: Tolgahan Sönmez
Çevirmen: Tolgahan Sönmez

Geriye Aşk Kaldı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Tolgahan Sönmez olan ve Sokak Kitapları Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 144 sayfalık Geriye Aşk Kaldı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Geriye Aşk Kaldı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Geriye Aşk Kaldı TIKLA PDF İNDİR !

Geriye Aşk Kaldı Yazarı Kimdir ?

Geriye Aşk Kaldı yazarı Tolgahan Sönmez 'dır. Tolgahan Sönmez yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Geriye Aşk Kaldı PDF indir oku

Geriye Aşk Kaldı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sokak Kitapları Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 144 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Geriye Aşk Kaldı TIKLA PDF İNDİR !

Geriye Aşk Kaldı TIKLA PDF İNDİR !

Çevremdekilere aldırmadan koşmaya devam ettim, apartmanın önüne gelince biraz soluklanmak için durdum. Bu sırada giriş kapısının açık olduğunu fark ettim; bu, anormal bir durumdu. İki yıldır burada oturuyordum, bir gün dahi kapıyı açık görmemiştim. İçimi bir korku kapladı ve ne yapacağımı bilmez bir halde kapıdan içeri girdim. Gördüklerim karşısında gözlerime inanamadım. Panoya asılan şiirler sökülmüş, yerine büyük harflerle tek bir cümle yazılmıştı.

Ölüm Bir Nefes Kadar Yakınımızda!

(Tanıtım Bülteninden)

Geriye Aşk Kaldı TIKLA PDF İNDİR !

22.10.2020

Başarılı

Kitabı okurken hiç sıkılmadım.Sondaki şaşkınlığımı hala üzerimden atamıyorum.tebrikler

Geriye Aşk Kaldı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Geriye Aşk Kaldı, Tolgahan Sönmez

Yorum Gönder