13 Temmuz 2023

Diazem Etkisi Yasemin Pulat Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,68 TL
Yazarı: Yasemin Pulat
Çevirmen: Yasemin Pulat

Diazem Etkisi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Yasemin Pulat olan ve Üretim Departmanı yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Diazem Etkisi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Diazem Etkisi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Diazem Etkisi TIKLA PDF İNDİR !

Diazem Etkisi Yazarı Kimdir ?

Diazem Etkisi yazarı Yasemin Pulat 'dır. Yasemin Pulat yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Diazem Etkisi PDF indir oku

Diazem Etkisi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Üretim Departmanı yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Diazem Etkisi TIKLA PDF İNDİR !

Diazem Etkisi TIKLA PDF İNDİR !
Medyanın tanınmış yüzü Yasemin Pulat'tan beklenen bir kitap!..

Bir hastanenin acil servisinde, az önce delinmiş olan damarıma akan serum damlalarını sayıyorum. Çok yavaş akıyorlar... Bazen kaçıncı damlada olduğumu unutup, baştan başlıyorum saymaya. Sonra bir daha, sonra; bir daha... Kaç kere baştan başladım hatırlamıyorum... Hayatım, hani o ölmek üzereyken geçtiğini söyledikleri film şeridi gibi gözlerimin tam önünde ama ölmüyorum. Gözlerimi tavandaki güçlü ve beyaz ışığa dikiyorum; ışık benden uzaklaşıyor, ben kendimden... Gözlerimi açık tutmakta zorlanıyorum. Sanki kendimden düşüyorum... İyi de zaten ben bunu hep yapıyorum. Kendimden düşmem için bir hastane odasında damarımı delmelerine ve içine akıtmakta oldukları bu şeyi akıtmalarına hiç gerek yok. Gerekliliklerin hepsini gereksiz buluyorum. Gerekmedikçe düşünmemeye çalışıyorum, zaten onlar benim gerekliliklerim değiller. Onlar başkalarının gereklilikleri ve bu durumda neden bana da gerekmeleri gerektiğini anlamıyorum.
Zaman geçiyor...



Sayfa Sayısı: 200

Baskı Yılı: 2012


Dili: Türkçe
Yayınevi: Üretim Departmanı Diazem Etkisi TIKLA PDF İNDİR !Diazem Etkisi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Diazem Etkisi, Yasemin Pulat

Yorum Gönder