13 Temmuz 2023

Ben Oyum Naira Gelaşvili Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,4 TL
Yazarı: Naira Gelaşvili
Çevirmen: Parna-Beka Çilaşvili

Ben Oyum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Naira Gelaşvili olan ve Alabanda yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ben Oyum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Oyum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Oyum TIKLA PDF İNDİR !

Ben Oyum Yazarı Kimdir ?

Ben Oyum yazarı Naira Gelaşvili 'dır. Naira Gelaşvili yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Ben Oyum PDF indir oku

Ben Oyum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Alabanda yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Oyum TIKLA PDF İNDİR !

Ben Oyum TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

Tiflis'te karşı komşuları olan, kendinden yaşça büyük bir erkeğe karşılıksız aşkla bağlanan Nia, geçen elli yılın ardından yaşadıklarını ve ergen hassasiyetini sorguluyor.

Naira Gelaşvili, bir kadının gençlik ve yaşlılıkta çektiklerini aciz egosuyla diyalog kurarak tasvir ederken incelikli bir başarı yakalıyor.

"Ben Oyum" 2013 yılında, Gürcistan'ın en önemli edebiyat ödülü olan SABA Ödülü'nde Yılın En İyi Romanı seçildi.

Ben Oyum TIKLA PDF İNDİR !Ben Oyum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Ben Oyum, Naira Gelaşvili

Yorum Gönder