9 Haziran 2023

Soyka-Benim Hikayem Bedia Ceylan Güzelce Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 7,78 TL
Yazarı: Bedia Ceylan Güzelce
Çevirmen: Bedia Ceylan Güzelce

Soyka-Benim Hikayem indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Bedia Ceylan Güzelce olan ve Çınar Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Soyka-Benim Hikayem eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Soyka-Benim Hikayem ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Soyka-Benim Hikayem TIKLA PDF İNDİR !

Soyka-Benim Hikayem Yazarı Kimdir ?

Soyka-Benim Hikayem yazarı Bedia Ceylan Güzelce 'dır. Bedia Ceylan Güzelce yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Soyka-Benim Hikayem PDF indir oku

Soyka-Benim Hikayem indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Çınar Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Soyka-Benim Hikayem TIKLA PDF İNDİR !

Soyka-Benim Hikayem TIKLA PDF İNDİR !

Sevilmemiş, "kıpkırık" bir kadının hikâyesi

Babasının beylik tabancasıyla sevgilisi Salih'i ensesinden tek kurşunla öldüren Soyka, yüzünü arı sokan Başkomiser Demir tarafından tutuklanıyor. Genç kadının konuşmayacağını anlayan Demir, ona kelimeler veriyor ve kelimelerin onun için anlamlarını, çağrışımlarını, hikâyelerini anlatmasını istiyor. Birlikte suç nedir, suçlu kimdir üzerine bir sorgulamaya giriyorlar. Soyka öyle bir hayattan geliyor ki, "Salih'i öldüren silahı, tetiği, kurşunu nasıl ki tutuklayamıyorsan beni de tutuklayamazsın," diyor.

Bedia Ceylan Güzelce bir sorgu odası hikâyesi anlattığı Soyka'da, sevmenin öğretilmediği insanların trajedisini kelimelere bölüyor. Güzelce'nin kendine has üslubuyla gerçek hayatların gerçeküstü anlatımı var bu romanda.

(Tanıtım Bülteninden)

Soyka-Benim Hikayem TIKLA PDF İNDİR !Soyka-Benim Hikayem TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Soyka-Benim Hikayem, Bedia Ceylan Güzelce

Yorum Gönder