15 Haziran 2023

Piraye'de Nazım Olmak Nazan Arısoy Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,0 TL
Yazarı: Nazan Arısoy
Çevirmen: Nazan Arısoy

Piraye'de Nazım Olmak indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nazan Arısoy olan ve Dokuz Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Piraye'de Nazım Olmak eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Piraye'de Nazım Olmak ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Piraye'de Nazım Olmak TIKLA PDF İNDİR !

Piraye'de Nazım Olmak Yazarı Kimdir ?

Piraye'de Nazım Olmak yazarı Nazan Arısoy 'dır. Nazan Arısoy yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Piraye'de Nazım Olmak PDF indir oku

Piraye'de Nazım Olmak indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Dokuz Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Piraye'de Nazım Olmak TIKLA PDF İNDİR !

Piraye'de Nazım Olmak TIKLA PDF İNDİR !

Hep anlattınız, hep yazdınız, iftira ettiniz,
kendinizce yargıladınız ama bana hiç sormadınız.
Nazım'dan, eşinden, dostundan beni dinlediniz.
Bende Nazım olmak ne demek hiç anlamadınız.
Şimdi sıra bende.
Sessiz çığlıklarımın yankıları yüreklerinizi titretecek...
Susmak yok artık. Haykırıyorum.
Seni hudutsuzca seviyorum Nazım..."

Nazım'ın Pirayesi

(Tanıtım Bülteninden)

Piraye'de Nazım Olmak TIKLA PDF İNDİR !Piraye'de Nazım Olmak TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Piraye'de Nazım Olmak, Nazan Arısoy

Yorum Gönder