21 Haziran 2023

Kuş Diline Öykünen Ayşegül Devecioğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,2 TL
Yazarı: Ayşegül Devecioğlu
Çevirmen: Ayşegül Devecioğlu

Kuş Diline Öykünen indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ayşegül Devecioğlu olan ve Metis Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kuş Diline Öykünen eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kuş Diline Öykünen ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kuş Diline Öykünen TIKLA PDF İNDİR !

Kuş Diline Öykünen Yazarı Kimdir ?

Kuş Diline Öykünen yazarı Ayşegül Devecioğlu 'dır. Ayşegül Devecioğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Kuş Diline Öykünen PDF indir oku

Kuş Diline Öykünen indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Metis Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kuş Diline Öykünen TIKLA PDF İNDİR !

Kuş Diline Öykünen TIKLA PDF İNDİR !
Belki de kuş, şu "biliyor musun, duyuyor musun," diye tutturduğu kuş söylüyordu Gülay'a, her şeyi. "Üsküdar'a gidelim kuşu" adını takmıştı Yavuz ona; dalga geçmek için... Gülay kuşun mors alfabesine benzeyen sesini, Yavuz'a defalarca dinletmişti. Hiçbir şey anlayamamıştı bu sesten. Ama, Gülay'ın kara gözlerine bakınca, kendisinden çok daha fazla şeyin farkında olduğunu hissedebiliyordu.

Belki de bütün bu olan bitenler, yalnızca sezgiyle anlaşılabilecek şeylerdi; bugüne kadar kitaplarda yazmayan, henüz insan dilinde söylenmeyen şeyler. Otuz-kırk sene sonra sosyologlar bu döneme bakıp yorumlar yapacak, isimler koyacaklardı. "Ölenler," diyeceklerdi, "hepsi genç insanlardı. Çok genç insanlardı. Öyle gençlerdi ki, o kadar gençlerdi ki..."



Sayfa Sayısı: 224

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: Metis Yayıncılık Kuş Diline Öykünen TIKLA PDF İNDİR !

11.06.2007

Son derece başarılı bir 12 Eylül romanı!

Kitabı bitirdiğim an annemi yakaladım: "12 Eylül sabahı neredeydiniz? Onca genç insan işkencelere, darağaçlarına giderken neden sesiniz çıkmadı?"<br>
Henüz çocuk olduğum bir dönemi belgesellerden inceleme yazılarından değil, bir romandan bu kadar iyi kavrayabileceğimi düşünemezdim. O döneme ilişkin kafamdaki birçok soruya yanıt buldum. En önemlisi de yazar bunu edebiyatı bir kenara bırakmadan yapabilmiş. O iyi insanların, mitinglerde grevlerde hakkını arayan milyonların nereye gittiğini öğrendim. Tecavüzün bir kadının karşılaşabileceği en büyük hakaret olduğunu kavradım. Bir kuşağın gözlerinin önünde "dünyanın yaşlandığı"na ben de tanıklık ettim. Gülay'ı, Yavuz'u (Caner), İbrahim'i, Leyla'yı, hatta Hüseyin'i bile o kadar tanıdım, o kadar anladım ki, sanki hepsi benim arkadaşlarımdılar. Özellikle benim gibi o dönemi yaşamamış olanların okuması gereken bir roman.


08.03.2005

Yetkin bir ilk roman

Ayşegül Devecioğlu'nun bu ilk romanı,  80 darbesiyle yaşamlarının üzerine aniden kara bir bulut gibi  çöken işkencenin asla silinemeyecek izleriyle yaşamak zorunda bırakılan bir kuşağı sessiz ancak inanılmaz vurucu bir dille anlatıyor. Romanın kahramanı -anti kahramanı demek belki de daha doğru- Gülay'ın cezaevinde yaşadıkları yetmezmiş gibi, "dışarı " çıktığında ister istemez içine düştüğü hoyrat insan kalabalığının sığlığından uzaklaşma ve yeniden varolma çabası duru bir dille veriliyor. Yetkin bir yazarla karşı karşıya olduğumu sevinerek farkettiren bu romanın hakettiği ilgiyi görmesini umuyorum.

Kuş Diline Öykünen TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Kuş Diline Öykünen, Ayşegül Devecioğlu

Yorum Gönder