18 Haziran 2023

İncirin İçindeki Arı Mehtap Aral Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 6,0 TL
Yazarı: Mehtap Aral
Çevirmen: Mehtap Aral

İncirin İçindeki Arı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mehtap Aral olan ve Mona yayınevinin yayınlamış olduğu, 58 sayfalık İncirin İçindeki Arı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. İncirin İçindeki Arı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
İncirin İçindeki Arı TIKLA PDF İNDİR !

İncirin İçindeki Arı Yazarı Kimdir ?

İncirin İçindeki Arı yazarı Mehtap Aral 'dır. Mehtap Aral yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

İncirin İçindeki Arı PDF indir oku

İncirin İçindeki Arı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Mona yayınevi tarafından yayınlanan, 58 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
İncirin İçindeki Arı TIKLA PDF İNDİR !

İncirin İçindeki Arı TIKLA PDF İNDİR !

Dün gece anladım
Aşkım değil göbekbağım olduğunu
Seni evim sanışım da bu yüzden

Dur dedim
Yara sadece yaradır
Kendimi iki kişilik sarmayı bilmiyorum zaten

İnsan kendine sarılabilir
Bunu kimse söylemedi
Bilsem beni sev demezdim
Sarıl derdim yalnızca
Avunmak çiğ bir fındık gibi diri tutuyor insanı
Avun madem
İnsanın kendine seslenişi de şefkatle olmalı
Sevilmek diriltir incirin içindeki arıyı
İnsanın balı kendine

(Tanıtım Bülteninden)

İncirin İçindeki Arı TIKLA PDF İNDİR !İncirin İçindeki Arı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, İncirin İçindeki Arı, Mehtap Aral

Yorum Gönder