16 Haziran 2023

Geceyi Tanıdım - Yoldan Geçen Öyküler Nazlı Eray Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 22,2 TL
Yazarı: Nazlı Eray
Çevirmen: Füsun Turcan Elmasoğlu

Geceyi Tanıdım - Yoldan Geçen Öyküler indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nazlı Eray olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Geceyi Tanıdım - Yoldan Geçen Öyküler eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Geceyi Tanıdım - Yoldan Geçen Öyküler ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Geceyi Tanıdım - Yoldan Geçen Öyküler TIKLA PDF İNDİR !

Geceyi Tanıdım - Yoldan Geçen Öyküler Yazarı Kimdir ?

Geceyi Tanıdım - Yoldan Geçen Öyküler yazarı Nazlı Eray 'dır. Nazlı Eray yazdığı bu eserle Yunus Nadi Ödülleri almıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Öykü türündedir.

Geceyi Tanıdım - Yoldan Geçen Öyküler PDF indir oku

Geceyi Tanıdım - Yoldan Geçen Öyküler indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Geceyi Tanıdım - Yoldan Geçen Öyküler TIKLA PDF İNDİR !

Geceyi Tanıdım - Yoldan Geçen Öyküler TIKLA PDF İNDİR !
Türk edebiyatının en önemli isimlerinden Nazlı Eray'ın, artık her biri klasikleşmiş öykülerini bir araya getiren Toplu Öyküler'in birinci cildi, Eray'ın en sevilen kitaplarından ikisini bir araya getiriyor.

Yayınlandığında büyük yankılar uyandıran Geceyi Tanıdım, aradan geçen yıllara rağmen tazeliğini, sarsıcılığını ve yeniliğini koruyan, Eray'ın koşarak ilerleyeceği büyülü gerçekçi yolun temel taşlarını oluşturan en ünlü öykülerini bir araya getiriyor.

1988 yılında "Haldun Taner Öykü Ödülü"nü kazanan Yoldan Geçen Öyküler de artık tam anlamıyla bir klasik. Başka bir dünyaya ait olması gereken ama tuhaf bir biçimde bugünü yansıtan, elle tutulacak denli canlı kişilerin birbirine bağlı hikâyelerini anlatan öyküler, gerçek dünya ile düş dünyası arasında sürekli gidiş-gelişlerle örülüyor, ince alay dolu, şaşırtıcı üslubuyla düşünceyi gerçekliğin baskısından kurtarmanın tadını çıkarıyor.

"Büyük bir fantezi, bu fantezinin altında coşkuyla, duyarlıkla çarpan bir yürek, içtenliğin yazdırdığı öyküler. Dünyayı kucaklamak isteyen bir öykücü Nazlı Eray."
-Selim İleri-
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 415

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Everest Yayınları Geceyi Tanıdım - Yoldan Geçen Öyküler TIKLA PDF İNDİR !Geceyi Tanıdım - Yoldan Geçen Öyküler TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Öykü
Etiketler; Edebiyat, Türk Öykü, Geceyi Tanıdım - Yoldan Geçen Öyküler, Nazlı Eray

Yorum Gönder