18 Haziran 2023

Gece Hayatım Adalet Ağaoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,0 TL
Yazarı: Adalet Ağaoğlu
Çevirmen: Emir Tali

Gece Hayatım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Adalet Ağaoğlu olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Gece Hayatım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Gece Hayatım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Gece Hayatım TIKLA PDF İNDİR !

Gece Hayatım Yazarı Kimdir ?

Gece Hayatım yazarı Adalet Ağaoğlu 'dır. Adalet Ağaoğlu yazdığı bu eserle Erdal Öz Ödülleri almıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Anlatı türündedir.

Gece Hayatım PDF indir oku

Gece Hayatım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Gece Hayatım TIKLA PDF İNDİR !

Gece Hayatım TIKLA PDF İNDİR !
"Benim tek başına fantazyalardan örülü kitaplar, bilimkurgusal türde hikâyeler, romanlar yazmaya heveslenmeyişim, başlarda da değindiğim gibi, uyanık uykularımdan ötürüdür. Gece hayatımda gördüklerim, bakıyorum da, gündüz hayatımda gördüklerimden, gözlemlediklerimden çok daha ürkütücü. (...) Kitabın adı ticarî bir kurnazlık taşıyor, değil mi? Ama ne yapalım ki, şu rüyalarımın, karabasanlarımın hepsini en çok da bu ad yüzünden yazıya döktüm, diyebilirim. O kadar sevdim bu adı. Hem zaten bitkinlikten iki dostuyla bir lokantada, meyhanede gece on ikiye kadar bile güç oturabilen birinin Gece Hayatım diye bir kitap yazmasından daha iyi fantazya olur mu? Ayrıca, aklımda şu da var: 'Anlatılabilir' olan rüyalar kâbuslardır aslında, hayat değil."
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 210

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Everest Yayınları Gece Hayatım TIKLA PDF İNDİR !Gece Hayatım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Anlatı
Etiketler; Edebiyat, Anlatı, Gece Hayatım, Adalet Ağaoğlu

Yorum Gönder