30 Haziran 2023

Eve Geç Kaldım Yalnızlık Bekler Selahattin Yolgiden Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 6,08 TL
Yazarı: Selahattin Yolgiden
Çevirmen: Selahattin Yolgiden

Eve Geç Kaldım Yalnızlık Bekler indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Selahattin Yolgiden olan ve Kırmızı Kedi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Eve Geç Kaldım Yalnızlık Bekler eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Eve Geç Kaldım Yalnızlık Bekler ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Eve Geç Kaldım Yalnızlık Bekler TIKLA PDF İNDİR !

Eve Geç Kaldım Yalnızlık Bekler Yazarı Kimdir ?

Eve Geç Kaldım Yalnızlık Bekler yazarı Selahattin Yolgiden 'dır. Selahattin Yolgiden yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Eve Geç Kaldım Yalnızlık Bekler PDF indir oku

Eve Geç Kaldım Yalnızlık Bekler indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kırmızı Kedi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Eve Geç Kaldım Yalnızlık Bekler TIKLA PDF İNDİR !

Eve Geç Kaldım Yalnızlık Bekler TIKLA PDF İNDİR !
Kendi yağmurumda ıslandım gelirken
neresinden tutsam paramparça
dudakları kalıyor sadece aklımda
bir kızın, yüzü çok güzel olsa da

yara izleri biriktirirdim teninde
sonbaharda, bakmaya doyamadığım
çiçekler varken saçların yerine başında
adını fısıldadım: medusa!
(Tanıtım Bülteninden)


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 72

Baskı Yılı: 2015


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 37

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kırmızı Kedi Eve Geç Kaldım Yalnızlık Bekler TIKLA PDF İNDİR !Eve Geç Kaldım Yalnızlık Bekler TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Eve Geç Kaldım Yalnızlık Bekler, Selahattin Yolgiden

Yorum Gönder