24 Haziran 2023

Beni Biraz Sevebilir misin? Işık Gürer Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,5 TL
Yazarı: Işık Gürer
Çevirmen: Metin Çalışkan

Beni Biraz Sevebilir misin? indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Işık Gürer olan ve AYA yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Beni Biraz Sevebilir misin? eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Beni Biraz Sevebilir misin? ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Beni Biraz Sevebilir misin? TIKLA PDF İNDİR !

Beni Biraz Sevebilir misin? Yazarı Kimdir ?

Beni Biraz Sevebilir misin? yazarı Işık Gürer 'dır. Işık Gürer yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Beni Biraz Sevebilir misin? PDF indir oku

Beni Biraz Sevebilir misin? indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. AYA yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Beni Biraz Sevebilir misin? TIKLA PDF İNDİR !

Beni Biraz Sevebilir misin? TIKLA PDF İNDİR !
Beni biraz sevebilir misin? Sevgisiz bir başına olma, sevilmeme, sevenin kıymetini bilememe duygusu içimde kaskatı duruyor. Bu tarifi zor hissi çıkarıp içimden ellerimle şekillendirebilsem. O nasıl acıtıyorsa canımı, ben de bir kum torbasına vurur gibi vurabilsem ona, ben de onun canını yakabilsem. Benim içimde benden ayrı olan bu hisse hükmedebilsem. Bugün anlıyorum, Sevilmek, sevmek için mükemmel olmak gerekmediğini. Aşkın hesapsız kitapsız, kural tanımaz, acıtan bir şey olduğunu anlıyorum. Yaşamak, yaşadığını, nefes aldığını hissedebilmek için rollerden sıyrılmak, kendi yoluna gidip, görünmez bağlarından kurtulmak gerektiğini... Hayat, canımı acıta acıta öğretti bana.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 232

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: AYA Beni Biraz Sevebilir misin? TIKLA PDF İNDİR !Beni Biraz Sevebilir misin? TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Beni Biraz Sevebilir misin?, Işık Gürer

Yorum Gönder