26 Mayıs 2023

Mutlu Hayalperest Peter H. Reynolds Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,75 TL
Yazarı: Peter H. Reynolds
Çevirmen: Oya Alpar

Mutlu Hayalperest indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Peter H. Reynolds olan ve Altın Kitaplar yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Mutlu Hayalperest eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde yer almaktadır. Mutlu Hayalperest ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Mutlu Hayalperest TIKLA PDF İNDİR !

Mutlu Hayalperest Yazarı Kimdir ?

Mutlu Hayalperest yazarı Peter H. Reynolds 'dır. Peter H. Reynolds yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde olup, Çocuk Öykü/Hikaye türündedir.

Mutlu Hayalperest PDF indir oku

Mutlu Hayalperest indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Altın Kitaplar yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Mutlu Hayalperest TIKLA PDF İNDİR !

Mutlu Hayalperest TIKLA PDF İNDİR !

Ben bir hayalperestim. Her zaman da öyleydim.
Hayallerim ve karmakarışık kafam yetişkinlerin pek de
hoşuna gitmiyor. Ama ben bu hâlimi seviyorum. Ailem,
kendim olmama izin veriyor ve beni seviyor. Ben şanslı
biriyim ve her şey yolunda...
Nokta ve Mış Gibi'nin yazarı Peter H. Reynolds,
okurlarını onlara ilham verecek unutulmaz bir
yolculuğa davet ediyor!
Reynolds hepimize şu gerçeği hatırlatıyor:
Hayallerinin peşinden git ve mutluluğa ulaşmak için
kendi yolundan yürü!
İçeride sihirli bir sürpriz saklı!

(Tanıtım Bülteninden)

Mutlu Hayalperest TIKLA PDF İNDİR !

20.10.2020

Reynolds

Reynolds'un kitapları her

Kategori; Çocuk ve Gençlik
Tür; Çocuk Öykü/Hikaye
Etiketler; Çocuk ve Gençlik, Okul Çağı 6-10 Yaş, Çocuk Öykü/Hikaye, Mutlu Hayalperest, Peter H. Reynolds

Yorum Gönder