26 Mayıs 2023

İşte Ben! Stephanie Moss Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 6,5 TL
Yazarı: Stephanie Moss
Çevirmen: Anıl Ceren Altunkanat

İşte Ben! indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Stephanie Moss olan ve İş Bankası Kültür Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık İşte Ben! eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde yer almaktadır. İşte Ben! ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
İşte Ben! TIKLA PDF İNDİR !

İşte Ben! Yazarı Kimdir ?

İşte Ben! yazarı Stephanie Moss 'dır. Stephanie Moss yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde olup, Okul Öncesi Kitapları türündedir.

İşte Ben! PDF indir oku

İşte Ben! indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İş Bankası Kültür Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
İşte Ben! TIKLA PDF İNDİR !

İşte Ben! TIKLA PDF İNDİR !

Farenin bir kaplan gibi çizgili kürkü ya da bir flamingo gibi parlak pembe tüyleri olmayabilir. Çenesi kuşkusuz bir timsahınki kadar güçlü değildir. Ve elbette bir aslan gibi kükreyemez. Ama o öyle memnun ki halinden!

Kendini sevmenin her şeyden daha önemli olduğunu gösteren bu koca yürekli minik fareyle dünyayı dolaşıp muhteşem hayvanlarla tanışmaya ne dersiniz?

(Tanıtım Bülteninden)

Editör: Elif Dinçer

Resimleyen: Gail Yerrill


İşte Ben! TIKLA PDF İNDİR !

15.10.2020

Seda

Kendini olduğun gibi sevmek üzerine yazılmış harika kitaplardan biri


27.09.2020

Süper

Kendini olduğu gibi sevmek ! Çocuklara verdiği mesaj çok güzel kesinlikle almanızı tavsiye ederim


25.02.2020

Eğlenceli

İçindeki çok hayvan olmasını ve hayvanlara ait özellikler bahsetmesi güzel. Resimleri de güzel. Çok severek okuyoruz. Oğlum keyif alıyor bu kitabı dinlemekten

İşte Ben! TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Çocuk ve Gençlik
Tür; Okul Öncesi Kitapları
Etiketler; Çocuk ve Gençlik, Okul Öncesi 6 Ay-5 Yaş, Okul Öncesi Kitapları, İşte Ben!, Stephanie Moss

Yorum Gönder