7 Nisan 2023

Sonsuz Bulutların Ötesinde Gülbahar Kurtoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 6,11 TL
Yazarı: Gülbahar Kurtoğlu
Çevirmen: Gülbahar Kurtoğlu

Sonsuz Bulutların Ötesinde indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Gülbahar Kurtoğlu olan ve Ceres Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sonsuz Bulutların Ötesinde eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sonsuz Bulutların Ötesinde ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sonsuz Bulutların Ötesinde TIKLA PDF İNDİR !

Sonsuz Bulutların Ötesinde Yazarı Kimdir ?

Sonsuz Bulutların Ötesinde yazarı Gülbahar Kurtoğlu 'dır. Gülbahar Kurtoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Sonsuz Bulutların Ötesinde PDF indir oku

Sonsuz Bulutların Ötesinde indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ceres Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sonsuz Bulutların Ötesinde TIKLA PDF İNDİR !

Sonsuz Bulutların Ötesinde TIKLA PDF İNDİR !
Çocukluğumdan pek fazla birşey hatırlamıyorum ben. Onüç yaşımda nişanlandım, onaltı yaşımda evlendim. Öyle ki; ben hep evliydim sanki. Gözümü açtığımda evliydim. "Aşk dedikleri güzel birşey olmalı. Dizilerde seyrettiğim gibi insanı çıldırtan... Hani başımı kaldırıp yıldızlara baktığımda hissettiğim duygu var ya; öyle bir şey olmalı... Kalp çarpıntısı! Aşk dedikleri güzel bir şey olsa gerek... Belki de sadece film karakterlerinin yaşadığı... Gerçekte hiç olmayan, ama herkesin olduğunu sandığı..."

Ben Orkun. Yaşım ondokuz. Uzun yıllardan beri aynı yaştayım.
Unutuldum mazide, unutuldum hecelerde. Üzgün değilim.
Tek kaygım, yarım kalan şiirlerim...

Ben ölüyüm, üzülemem
Ağlamak istesem ağlayamam
Gözyaşlarım donuk...
Gülmek istesem gülemem
Gülüşlerim kırık
Ve şiir yazamam artık
Sözlerim ürkek

Nasıl özledim bir bilseniz...
Yeniden doğsam
Sevincinde, üzüntüsünde, hayatın
Hep elini tutarım
Sevginin, aşkın...
Unutuldum mazide, unutuldum hecelerde...

Üzgün değilim,
Ben ölüyüm ne haddime,
Kırgınım soluk alışlara
Yemek yemeye...

Ben ölüyüm ne haddime
Dargınım ölüme...

"Orkun'cuğum biliyor musun, okudum" diyorum düşünmeden.
"Neyi anne ?"
"Ana kitabını. Hem de üç defa."

Orkun hiç şaşırmışa benzemiyordu. "Okuyacağını biliyordum."
"Ben hiç Pelage'ye benzemiyorum. Onun kadar cesur olmak isterdim.
Onun gibi savaşabilseydim keşke. Senin için... "

"Bence sen de çok cesursun."

Oğlumun yüzünde hep aynı öpülesi gülümseme.


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 96

Baskı Yılı: 2012


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 104

Baskı Yılı: 2012


Dili: Türkçe
Yayınevi: Ceres Yayınları Sonsuz Bulutların Ötesinde TIKLA PDF İNDİR !Sonsuz Bulutların Ötesinde TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Sonsuz Bulutların Ötesinde, Gülbahar Kurtoğlu

Yorum Gönder